• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3350 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱ مهر

سر خط خبر‌ها

ايسنا | امير دريادار حبيب‌الله سياري در حاشيه مراسم رژه نيروهاي مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه در ماه‌هاي آينده يك ناوگروه از ايران به روسيه سفر خواهد كرد، افزود: در اين سفر تمرين مشتركي نيز با نيروي دريايي روسيه خواهيم داشت. فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران افزود: هم‌اكنون ناوگروه 36 نيروي درياي در خليج عدن مشغول گشت‌زني است. 
فارس | دريادار علي فدوي،‌فرمانده نيروي دريايي سپاه اظهار داشت: قدرت نظامي جزوي از قدرت اسلامي است كه به بازدارندگي رسيده است. وي افزود: امريكا مي‌داند در ازاي جنگ و شليك گلوله در خليج‌فارس ضررش براي آنها به هيچ‌وجه قابل مقايسه با نفع آن نيست. فرمانده نيروي دريايي سپاه تاكيد كرد: ‌امريكا در خليج‌فارس مطيع و در حال انفعال است و ما حق حاكميت خود را در خليج‌فارس با قدرت اعمال مي‌كنيم. فدوي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري مبني براينكه اسراييل در 25 سال آينده وجود نخواهد داشت، گفت: ذات اسراييل اين است كه از بين برود. 
ايلنا / امير پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش در حاشيه رژه ۳۱ شهريورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تهديدهاي منطقه‌اي اظهار داشت: جمهوري اسلامي با توجه به تسليحات و تجهيزاتي كه متناسب با تهديدهاي مختلف در اختيار دارد٬ تمام تهديدها را در نطفه خفه خواهد كرد و نيروي زميني مستحكم خود را به دشمنان نشان خواهيم داد. ضمن اينكه شنبه هفته آينده سلاح و تجهيزات جديدي را كه توليد بومي است به نيروهاي خود تحويل خواهيم داد. 
تسنيم / امير فرزاد اسماعيلي، فرمانده قرارگاه پدافند هوايي ارتش در حاشيه رژه يگان‌هاي نمونه نيروهاي مسلح در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه پاسخ شما به ادعاهاي داعش در تهديد هوايي عليه ايران چيست، گفت: مطمئن باشيد داعش و هر گروهك كوچك به اندازه يك موريانه براي مردم صلح‌طلب دنيا و ايران ارزشي ندارند و قبل از رسيدن به مرزهاي جمهوري اسلامي به خاكستر تبديل خواهند شد و جهنم را براي آنها به ارمغان مي‌آوريم. 
مهر | امير سرلشكر عطاءالله صالحي، فرمانده كل ارتش در حاشيه مراسم رژه ۳۱ شهريور نيروهاي مسلح در جمع خبرنگاران، با بيان اينكه ما هيچگاه تهديدي را از سوي همسايگان خود نمي‌بينيم، اظهار كرد: ما با اقتدار ايستاده‌ايم و قطعا اسراييل را نابود خواهيم كرد. فرمانده كل ارتش تصريح كرد: ما امروز ديگر گزينه‌اي روي ميز عليه خود مشاهده نمي‌كنيم و هرآنچه را دشمنان بيان مي‌كنند، تنها تهديدات توخالي مي‌دانيم. 
فارس | سردار امير علي حاجي‌زاده، فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه با بيان اينكه ايران همواره در كنار مقاومت بوده و خواهد بود و چگونگي عملكرد آن در ميدان نشان داه مي‌شود، گفت: رزمايش موشكي به زودي برگزار مي‌شود و اجازه تحرك به هيچ دشمني را نخواهيم داد. وي در خصوص توانمندي موشكي ايران در مواجهه با تهديدات گفت: ايران هيچگاه شروع‌كننده هيچ تهاجمي نبوده اما در مقابل تهديدات مقتدرانه مي‌ايستد و از خود دفاع مي‌كند و هيچ تعارفي هم با كسي ندارد. 

 

خاتمي خطيب نماز عيد قربان 
امامي‌كاشاني نمازجمعه اين هفته تهران را اقامه مي‌كند
نماز جمعه و نماز عيد قربان اين هفته تهران در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. به گزارش ايلنا، مراسم نماز عيد قربان از ساعت هفت صبح روز پنج‌شنبه (دوم مهرماه) در دانشگاه تهران آغاز مي‌شود كه اين مراسم به امامت حجت‌الاسلام سيد احمد خاتمي در دانشگاه تهران اقامه مي‌شود. نماز جمعه اين هفته تهران از ساعت 10:50 روز جمعه (۳ مهرماه) به امامت آيت‌الله محمد امامي‌كاشاني اقامه مي‌شود. پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه مهدي خلج، رييس سازمان دامپزشكي كشور درباره دستاوردهاي دامپزشكي در عرصه اقتصاد ملي، تجارت بين‌الملل و بهداشت عمومي و سلامت سخنراني مي‌كند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون