• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3364 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر

سرخط خبرها

در آخرين روز رقابت‌هاي تكواندو نظاميان جهان، هادي تيران ولي‌پور فرد نماينده وزن ۵۸- كيلوگرم ايران به مدال نقره و سيدمحمد رفيعي نماينده وزن ۷۴- كيلوگرم به مدال برنز دست يافتند.

تيم‌هاي ملي واليبال ساحلي الف و ب ايران، به يك چهارم نهايي تورنمنت ساحلي آسيا - اقيانوسيه صعود كردند.

باشگاه پرسپوليس با سوءاستفاده‌كنندگان از نام زنده‌ياد هادي نوروزي برخورد كرد / با اقدامات صورت گرفته از سوي اين باشگاه، جلوي اقدام سايت‌هايي كه با سوءاستفاده از نام پرسپوليس و همچنين جو احساسي ناشي از درگذشت نوروزي، اقدام به فروش پيراهن آن مرحوم مي‌كردند، گرفته شده است.

در ادامه رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني ارتش‌هاي جهان اميد نوروزي نماينده وزن ۶۶ كيلوگرم ايران در ديدار رده‌بندي، كريستوپاس اسليوا از ليتواني را با نتيجه ۱۰ بر ۲ شكست داد و صاحب گردن‌آويز برنز شد.

فدراسيون جهاني شمشيربازي طي نامه‌اي از پيمان فخري، داور بين‌المللي اسلحه سابر و دبير فدراسيون شمشيربازي ايران براي قضاوت در بازي‌هاي المپيك ريو دعوت كرده است.

اعضاي هيات اجرايي كميته ملي المپيك در نشست ديروز خود فضل‌الله باقرزاده رييس فدراسيون شمشيربازي را به عنوان سرپرست آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك انتخاب كردند/ پيش از اين شهنازي عهده‌دار اين سمت بود.

در جريان مراسم جهاني بازي جوانمردانه كه در آذربايجان برگزار شد، ديپلم بازي جوانمردانه در حضور قهرمانان متعدد ورزشي به سعيد عبدولي فرنگي‌كار وزن ۷۵ كيلوگرم ايران اهداء شد.

فدراسيون بسكتبال در مورد سفر مشحون به امريكا بيانيه‌اي صادر كرد /در اين بيانيه آمده است: كوته‌فكراني بر خود اين اجازه را دادند كه بي‌محابا و بدون مدرك به ساختار فدراسيون و شخص رييس و از همه مهم‌تر زندگي خصوصي وي حمله كرده و تخيلات خود را در خروجي برخي خبرگزاري‌ها قرار دهند.

در جريان مذاكرات يك شركت خارجي با مسوولان كميته فوتسال قرار شده در اسفند 94 يا ارديبهشت 95 تورنمنتي با حضور ايران، اسپانيا، برزيل و ژاپن برگزار شود. قرار است اولويت با اسپانيا و برزيل باشد و ممكن است به جاي ژاپن تيم ديگري به اين مسابقات دعوت شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون