• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3364 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر

خبر كوتاه

قاتل فراري را شناسايي كنيد

ايرنا| دادسراي عمومي و انقلاب داراب استان فارس از شهروندان خواست تا پليس را در شناسايي و دستگيري قاتلي فراري ياري كنند. قاضي نظافت، بازپرس دادسراي عمومي و انقلاب داراب گفت: متهم فراري، مرداد امسال فردي به نام وحيد را به قتل رسانده و از آن‌زمان متواري شده است. اكنون تصوير او با دستور قضايي منتشر مي‌شود و از شهرونداني كه موفق به شناسايي تصوير او ‌شوند درخواست مي‌كنيم كه اطلاعات خود را در اختيار مراجع نظامي و انتظامي قرار دهند.

 

كلاهبرداري ميليوني با عتيقه‌هاي تقلبي

پليس| فردي كه با فروش 24 قطعه مجسمه عتيقه تقلبي بيش از 80 ميليون تومان كلاهبرداري كرده بود از سوي پليس اصفهان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ ستار خسروي گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري 800 ميليون ريالي از وي موضوع در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت. در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد فردي طي تماس با شاكي عنوان داشته، 24 قطعه مجسمه عتيقه را پيدا كرده و حاضر است آنها را در ازاي مبلغ 800 ميليون ريال به وي بدهد. سرهنگ خسروي ادامه داد: فرد مالباخته نيز وسوسه شده و فريب چرب‌زباني متهم را مي‌خورد و پس از تهيه مبلغ درخواستي بر سر قرار حاضر شده و مجسمه‌ها را تحويل مي‌گيرد اما هنگام فروش متوجه تقلبي بودن آنها مي‌شود. با انجام تحقيقات گسترده و كارهاي علمي و تخصصي سرانجام متهم شناسايي و در يك عمليات ويژه در مخفيگاهش دستگير شد و به كلاهبرداري با مجسمه‌هاي تقلبي اعتراف كرد. رييس پليس آگاهي استان با بيان اينكه متهم همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد، گفت: خريد و فروش اشياي عتيقه جرم است و به شهروندان توصيه مي‌كنيم فريب افراد شيادي را كه اقدام به فروش اين‌گونه اجناس مي‌كنند نخورده و در صورت تماس چنين افرادي با آنها سريعا موضوع را با پليس در ميان بگذارند.

 

دستگيري سارق با 24 فقره سرقت

باشگاه خبرنگاران| فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از دستگيري سارق حرفه‌اي با 24 فقره سرقت در اروميه خبر داد. سرهنگ مالك ولي‌زاده گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو و وسايل داخل آن در اروميه رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت. ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، سارق را شناسايي كردند و در استعلام‌هاي صورت گرفته مشخص شد متهم مذكور از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار است. پس از شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس، وي را تحت‌نظر قرار داده و شب گذشته طي عمليات ضربتي حين سرقت دستگير كردند. سرهنگ ولي‌زاده ادامه داد: متهم در بازجويي‌هاي پليسي به 24 فقره سرقت از خودرو و محتويات آن و سرقت از اماكن خصوصي در اروميه اعتراف كرد. متهم در ادامه تحقيقات پليسي همچنين به همدستي دو مالخر نيز اقرار كرد كه ماموران طي يك عمليات غافلگيرانه همدستان وي را دستگير كردند. به اين ترتيب متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند.

 

سه كشته و يك مصدوم در تصادف

تصادف پرايد و كاميون سه كشته و يك مصدوم برجاي گذاشت. سرهنگ عباس فرماني، رييس پليس راه آذربايجان غربي گفت: جمعه شب ماموران پليس راه شهرستان نقده از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع يك فقره تصادف در محور نقده – پيرانشهر مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه اين تصادف بين يك دستگاه كاميونت و خودروي پرايد رخ داده است. به گفته سرهنگ فرماني در اين حادثه، راننده پرايد و دو نفر از سرنشينان آن فوت كردند و يك نفر نيز مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند. علت حادثه انحراف به چپ از سوي راننده پرايد اعلام شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون