• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3371 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر

خبر كوتاه

20 كشته و 10 مصدوم در برخورد كاميون با ميني بوس حامل اتباع افغان

براثر برخورد يك ميني بوس با يك خودروي سواري و يك كاميون، 20 نفر كشته و 10 نفر مصدوم شدند. اين
ميني بوس حامل اتابع غيرمجاز افغان بود. اين حادثه ساعت 18:30 روز گذشته در جاده قدمي تهران قم اتفاق افتاد .

 

مرگ مرموز يك زن در ونك

باشگاه خبرنگاران| تحقيقات جنايي براي مشخص‌شدن علت مرگ زني 42ساله پس از آتش‌سوزي با بنزين آغاز شد. ساعت 9 صبح شنبه مردي ميانسال در تماس با ماموران كلانتري ونك از مرگ مشكوك همسرش در جريان يك آتش‌سوزي خبر داد. ماموران پس از حضور در محل مرگ زن 42 ساله در يكي از خيابان‌هاي فرعي ونك، با جسد سوخته او روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس جنايي تهران، وي دستور تحقيق از اعضاي خانواده زن را صادر كرد. همسر او در بازجويي‌ها مدعي شد كه از مدتي قبل با همسرش دچار اختلاف بوده و هميشه با هم درگيري لفظي داشته‌اند. اين مرد ادامه داد: همسرم تهديد به خودكشي كرده بود و صبح امروز با ريختن بنزين روي خود به زندگي‌اش پايان داد. با اظهارات همسر زن 42 ساله و با بررسي صحنه و مشكوك‌بودن مرگ، قاضي ايلخاني بازپرس ويژه قتل پايتخت دستور تحقيقات بيشتر در مورد مشخص‌شدن علت اصلي مرگ زن ميانسال را صادر كرد.

 

زورگيري از مسافران اتوبوس‌هاي شهري با قمه

باشگاه خبرنگاران| نوجواني كه با ضربات قمه از مسافران اتوبوس‌هاي شهري زورگيري مي‌كرد، توسط مردم دستگير شد. ساعت 22:30 شنبه شب ماموران گشت انتظامي يگان كلانتري رازي هنگام گشت‌زني در خيابان كارگر بالاتر از ميدان رازي بودند كه مشاهده كردند، تجمعي از سوي مردم در اطراف ايستگاه اتوبوس صورت گرفته است. ماموران با ورود به تجمع متوجه شدند كه فردي به هويت صابر در ايستگاه اتوبوس نشسته بوده كه راكب يك دستگاه موتوسيكلت آپاچي سفيد رنگ به وي حمله كرده و با قمه اقدام به زورگيري و قاپيدن كيف وي كه حاوي يك عدد ربع سكه بهار آزادي و يك گوشي تلفن همراه بوده، مي‌كند. همچنين مالباخته نيز كه با ضربه قمه دچار جراحت شده بود با ايجاد سر و صدا شهروندان را از اين حادثه مطلع كرده و مردم نيز با كمك يكديگر سارق را كه «جمشيد» 18 ساله نام داشت، دستگير مي‌كنند. در ادامه ماموران در بازرسي از متهم نوجوان يك قبضه نيمچه قمه مخصوص زورگيري كشف و متهم را جهت انجام تحقيقات به كلانتري و صابر را نيز به بيمارستان لقمان منتقل مي‌كنند. سرگرد صادق ضروني، رييس كلانتري 115 رازي درباره اين خبر ‌گفت: متهم به همراه گوشي سرقتي و ديگر اموال پس از تشكيل پرونده در اختيار ماموران پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

علت مسموميت 248نفر در اندوهجرد

ايسنا| مدير گروه مبارزه با بيماري‌هاي معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي كرمان گفت: با توجه به بروز مسموميت غذايي از شامگاه پنجشنبه در منطقه اندوهجرد كرمان، در حال حاضر آمار مراجعان به درمانگاه اندوهجرد كاهش يافته و در مرحله كنترل قرار دارد و تيم‌هاي درماني و بهداشتي همچنان در منطقه مستقر هستند. مهدي شفيعي افزود: از عصر روز جمعه 24 مهرماه مراجعه‌كننده‌ها به مركز بهداشتي درماني شهداد و افضلي‌پور كاهش داشته است. وي تعداد مراجعه‌كنندگان سرپايي و بستري را 284 نفر ذكر كرد و گفت: از اين تعداد 118 نفر بستري شدند كه در حال حاضر تعداد افراد بستري 12 نفر هستند. مدير گروه مبارزه با بيماري‌هاي معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي كرمان بيان كرد: از كل بيماران 65 نفر توسط اورژانس پيش بيمارستاني به مراكز درماني منتقل شدند. وي ادامه داد: يك مورد بيماري گوارشي با علايم دل درد، دل پيچه و تهوع و استفراغ از ساعت شش عصر روز پنجشنبه در منطقه شهداد اعلام شد كه با توجه به اينكه تعداد موارد رو به افزايش بود، احتمال طغيان بيماري منتقله از آب و غذا داده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون