• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3377 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ آبان

فدراسيون بسكتبال:

باوئرمان با هيچ تيمي قرارداد نبسته است

 

 

فدراسيون بسكتبال ايران رسما اعلام كرد باوئرمان با هيچ تيمي قرارداد نبسته است. روز يكشنبه خبري در ميان خبرگزاري‌هاي مختلف و رسانه‌هاي داخلي به طرق گوناگون منتشر شد مبني بر اينكه درك باوئرمان سرمربي آلماني تيم ملي در جام ملت‌ها با يك تيم روسي وارد مذاكره شده و درنهايت با اين تيم قرارداد هم بسته است. جالب‌تر اينكه برخي از رسانه‌ها به مبلغ و مدت و حتي شروع برنامه كاري ايشان هم اشاره كرده‌اند. در تماس تلفني با شخص باوئرمان، ايشان ضمن تكذيب هرگونه عقد قرار داد با تيم روسي گفت: بنده به تعهد خود مبني بر پاسخ فدراسيون براي تمديد قرار داد خودم با تيم ملي ايران پايبندم و منتظر تماس شما هستم. شايان ذكر است محمود مشحون رييس فدراسيون دوبرنامه مجزا را به ايشان پيشنهاد كرده كه در همين راستا مذاكرات با اين مربي آلماني ادامه دارد.

فدراسيون بسكتبال در شرايطي اين خبر را اعلام كرد كه وب سايت باشگاه كراسني اوكتيبار اعلام كرد كه باوئرمان به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شده است. سايت رسمي اين باشگاه با تيتر «باوئرمان خوش آمدي» رزومه كاري اين مربي را هم در ادامه خبرش منتشر كرده است. همچنين در سايت اين باشگاه در خبري جداگانه اعلام شده كه كريل بولشاكف از اوكراين نيز دستيار باوئرمان خواهد بود. پيش از اين هم رسانه‌هاي آلماني به نقل از توييتر رسمي باشگاه كراسني اوكتيبار خبر سرمربيگري باوئرمان را اعلام كرده بودند.

محمود مشحون درباره حضور سرمربي آلماني تيم ملي بسكتبال در ليگ روسيه، اظها‌ركرد: «من وقتي اين خبر را شنيدم شوكه شدم. پس از جلسه‌اي كه با وزارت ورزش و جوانان داشتم و مجوز همكاري با باوئرمان را گرفتم بلافاصله به او اعلام كرديم كه پيشنهادش را براي ادامه همكاري به ما بدهد. اگر قرار است بلندمدت با ايران كار كند چه پيشنهادي دارد و اگر قرار است كه مثل دفعه قبل كوتاه‌مدت هدايت تيم ‌ملي را برعهده بگيرد پيشنهادش چيست؟»رييس فدراسيون بسكتبال با بيان اينكه باوئرمان تاكيد كرده است هيچ قراردادي نبسته است، ا‌دا‌مه‌ داد: « پس از اين خبر ما با او مكاتبه كرديم كه پاسخ داد به هيچ‌وجه اين خبر درست نيست. خودش نوشته است كه تمايل دارد با تيم ‌ملي ايران كار كند و اولويتش تيم ملي ماست. وقتي خودش اعلام كرده است و ما پيشنهادش را خواسته‌ايم ديگر چرا اين اتفاقات رخ مي‌دهد؟ ما روز يكشنبه از او درباره حضورش در روسيه پرسيديم كه گفت هيچ قراردادي را امضا نكرده است. ما تا ارديبهشت ماه ليگ داريم و اعلام كرده‌ايم كه اگر قرار است قراردادمان بلندمدت باشد بايد بيايد با تيم‌هاي نو‌جو‌ا‌نان و جوانان كار كند و كلاس‌هاي آموزشي برگزار كند. اگر هم مي‌خواهد همانند دفعه قبل قرارداد كوتاه‌مدت ببندد بايد بعد از ليگ تيم را تحويل بگيرد و در مسابقات انتخابي المپيك شركت كند» مشحون در پاسخ به اين سوال كه آيا باوئرمان واقعا قراردادي با باشگاه روسيه امضا نكرده است؟ خاطرنشان كرد: بلافاصله بعد از اينكه چنين خبري منتشر شد از او پرسيديم كه او با باشگاه روسي قرارداد امضا كرده است كه پاسخ داد هرگز و منتظر تصميم نهايي ماست. شايد شيطنت بوده يا بازارگرمي، اما هر چه كه باشد به ضرر ما شد. اگر اين هياهو نبود مطمئن باشيد من از رقم اصلي قرارداد پنج هزار يورو ارزان‌تر قرارداد را مي‌بستم، چرا كه آنقدر با او خوب رفتار كرده بوديم واقعا عاشق كار كردن در ايران بود، اما با اين اتفاقات به نظرم ما ضرر كرديم چرا كه قيمت اين مربي بالا رفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون