• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3387 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ آبان

خبر كوتاه

يك مرد سه عضو خانواده‌اش را كشت

ايرنا| يك مرد، سه عضو خانواده خود را در روستاي نجم‌آباد شهرستان نظرآباد به قتل رساند. محمد قيومي، دادستان عمومي و انقلاب نظرآباد گفت: اين حادثه صبح شنبه در شهرستان نظرآباد رخ داد كه متهم به قتل پس از كشتن همسر، دختر و پسرش، با چاقو خودزني كرد. وي بيان كرد: طبق بررسي‌هاي اوليه، متهم به قتل كه 50 سال سن دارد در بازجويي‌ها مدعي شد به خاطر برخي مشكلات اخلاقي اعضاي خانواده‌اش را به قتل رسانده است. وي گفت: متهم با چند ضربه چوب ابتدا همسر و دخترش را به قتل مي‌رساند و سپس با ضربات چاقو پسر جوان خود را به كام مرگ مي‌برد. وي گفت: متهم به قتل نيز به علت خودزني از ناحيه گردن، اكنون در يكي از بيمارستان‌هاي كرج بستري است و تحقيقات در زمينه اين پرونده ادامه دارد.

 

آدم‌‌ربايي براي 450 هزار تومان

باشگاه خبرنگاران| يكي از اعضاي باند گروگانگيري در جنوب پايتخت، راهي بازداشتگاه پليس شد. ساعت 19:35 يازدهم آبان ماه برابر اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي مبني بر يك مورد دستگيري آدم‌ربا در آدرس تهران - شهرري، ميدان ساعي سريعا ماموران كلانتري 131شهرري به موقعيت اعزام شدند. با حضور ماموران، شخصي به هويت «رحيم» كه تبعه افغانستان بود به واحد مراجعه و بيان كرد؛ همسرم به هويت «افسانه» 3 هفته پيش در آدرس كهريزك يك خودرو‌ زرد رنگ را كه 2 نفر سرنشين داشت به سمت حسن‌آباد (منزل خواهرش) سوار شده كه اين افراد همسرم را به قزوين برده و 2 هفته در منزلي به زور نگه داشته و با بنده تماس گرفتند و درخواست پول كردند. وي افزود: من نيز مبلغ 450000 تومان كارت به كارت كردم كه هفته پيش همسرم را رها كردند و او بدون هيچ جراحت و مشكلي به منزل برگشت تا اينكه روز گذشته فرد آدم‌ربا با موبايل همسرم تماس گرفت و وي را تهديد كرد كه اگر سر قرار حاضر نشود و با وي رابطه نامشروع نداشته باشد، عكس‌هايي كه از همسرم در داخل گوشي دارد را پخش مي‌كند. شاكي ادامه داد: همسرم با آنها در آدرس شهر‌ري، روبه‌روي مترو قرار ملاقات گذاشت و او را دستگير كرديم. متهم به هويت «غلام» توسط مامورين به كلانتري منتقل شد.

 

مراجعه بيش از 321 هزار مصدوم نزاع به پزشكي قانوني

ايرنا|در شش ماهه نخست سال جاري 321 هزار و 185 مصدوم نزاع به مراكز پزشكي قانوني مراجعه كردند. اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته با آمار 345 هزار و 25 نفر 9/6درصد كاهش يافته است. براساس آخرين آمار پزشكي قانوني كشور در نيمه نخست امسال از كل مراجعه‌كنندگان نزاع 222 هزار 805 نفر مرد و 98 هزار و 380 نفر زن بودند. در اين مدت استان‌هاي تهران با 55 هزار و 488، خراسان رضوي با 28 هزار و 79 نفر و اصفهان با 22 هزار و 950 نفر بيشترين و استان‌هاي ايلام با يك هزار و 919، خراسان جنوبي يك هزار و 962 و سمنان با دو هزار و 561 كمترين آمار مراجعه‌كنندگان نزاع را داشته‌اند. براساس اين گزارش در تابستان سال جاري نيز آمار مراجعين نزاع در كشور 4/7 درصد كاهش يافت. در اين مدت 169 هزار و 810 نفر به پزشكي قانوني مراجعه كردند در حالي كه آمار مراجعه‌كنندگان نزاع در تابستان سال گذشته 183 هزار و 414 نفر بوده است. در شهريور ماه امسال تعداد مراجعه‌كنندگان نزاع به مراكز پزشكي قانوني 54 هزار و 506 نفر بوده كه نسبت به شهريور سال گذشته 1/9درصد كمتر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون