• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3393 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان

خبر كوتاه

احتمال وقوع سيل
در مازندران

ايرنا| اداره كل هواشناسي با اشاره به بارندگي شديد در نوار شمالي نسبت به احتمال جاري شدن سيل در مازندران هشدار داد. بارندگي شديد در مازندران كه از صبح شنبه آغاز شده، دو كشته نيز برجاي گذاشته است. روز گذشته، براثر بارش شديد باران در آمل، درختي بزرگ روي يك دستگاه پرايد با سه سرنشين افتاد و جان دو مرد را گرفت. در اين حادثه كه در روستاي كمانگركلاي بخش مركزي آمل رخ داد، يك زن نيز مصدوم و به بيمارستان منتقل شد.

 

سقوط مرگبار از ساختمان آموزش و پرورش

فارس| يك مرد جوان به نام پيمان ناصري 37 ساله كه مشغول پاك كردن شيشه‌هاي ساختمان زنده‌ياد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش بود، سقوط كرد و در دم جان باخت. به گفته بازپرس ويژه قتل تهران اين فرد به دليل شدت اصابت بر زمين در دم فوت كرد. بازپرس مديرروستا با اشاره به انتقال جنازه به پزشكي قانوني ادامه داد: چون اين امر ناشي از حوادث حين كار بوده است دستور داديم تا پرونده براي رسيدگي به دادسراي محل وقوع حادثه ارجاع شود.

 

افزايش‌ كشته‌شدگان سيل اخير

اعتماد| تعداد كشته‌شدگان سيل در استان‌هاي غرب و جنوب كشور به 17 نفر افزايش يافت. استان هرمزگان با 15 كشته، بوشهر با يك و كرمان نيز با يك كشته بيشترين خسارت جاني از سيل را ديده‌اند. پنج نفر از كشته‌شدگان سيل در هرمزگان اعضاي يك خانواده اهل روستاي ديدان هستند كه با واژگوني اتومبيل‌شان در رودخانه نزديك محل زندگي‌شان جان باختند.

 

تجهيز ناجا به سامانه‌هاي نوين الكترونيكي

پليس| فرمانده ناجا از تجهيز نيروي انتظامي به سيستم‌هاي مدرن و به روز دنيا براي تسريع در انجام ماموريت‌ها و كشف دقيق و علمي جرايم خبر داد. سردار حسين اشتري گفت: از تحولاتي كه به زودي در زيرمجموعه پليس كشور انجام خواهد شد تجهيز ناجا به سيستم‌هاي نوين الكترونيكي، اپتيكي، دستگاه‌هاي فني و مدرن و روز دنيا براي تسريع در انجام ماموريت‌ها و كشف دقيق و علمي جرايم است. فرمانده ناجا افزود: اميدواريم با مجهز شدن به اين سيستم‌ها از سال آينده شاهد روند رو به رشد كشف جرم و برخورد با مجرمان حرفه‌اي باشيم و بتوانيم از اين طريق دين خود را به مردم كشور كه حق بزرگي بر گردن ما دارند ادا‌كنيم.

 

انفجار خانه مسكوني

ايرنا| يك خانه مسكوني در منطقه بلوار 15 فروردين همدان به علت نشت گاز منفجر شد. مسعود دهباني، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني همدان گفت: : شامگاه جمعه يك مورد انفجار منزل مسكوني به سامانه 125 آتش‌نشاني همدان اطلاع‌رساني شد. وي اضافه كرد: پنج نفر از نيروهاي امداد و نجات مستقر در ايستگاه خيابان اكباتان پس از دريافت گزارش به همراه دو دستگاه خودرو به محل حادثه عزيمت كردند. وي درباره علت بروز اين انفجار توضيح داد: مالك يك منزل مسكوني براي گرم كردن اتاق خواب اقدام به نصب غيراستاندارد دوراهي به شير گاز و استفاده از شيلنگ گاز چند متري براي نصب به وسيله گرمايشي كرده بود. وي اضافه كرد: اين امر موجب نشت گاز در داخل واحد مسكوني شده بود كه به علت جرقه حاصل از وسايل برقي موجود در منزل، خانه منفجر شد. مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني همدان گفت: اين انفجار خسارت جاني نداشته ولي طبق گزارش خسارت مالي به مالك وارد شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون