• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3395 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان

دلار ترمز كرد

روز گذشته را مي‌توان روزي با ثبات و كم‌تنش براي بازار طلا و ارز ايران محسوب كرد. در روز دوشنبه، نوسانات بازار طلا و ارز بسيار كم بود و تغييرات هم به اندازه‌اي بود كه نمي‌توان آن را تغييراتي محسوس ارزيابي كرد.

اين در حالي است كه در بازارهاي جهاني، قيمت اونس طلا، افزايشي چهار دلاري داشت و بر اين اساس مي‌توان پيش‌بيني كرد امروز و فردا قيمت طلا در بازارهاي ايران هم افزايشي نسبي داشته باشد.

در بازار ارز اما قيمت دلار به همان شكل روزهاي اخير حركت كرده و در پايان روز قيمت آن تغييري نسبت به روز شنبه نداشت. علاوه بر اين هر چند كه بسياري از كارشناسان پيش‌بيني مي‌كردند قيمت يورو كاهش جدي داشته باشد، ولي گويا بانك اروپا و كشورهاي حوزه يورو توانسته‌اند اين مشكل را خيلي زود حل كنند يا حداقل از تاثيرات آن بر بازار ارز بكاهند.

در بازار طلا، قيمت هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح جديد، 916 هزار تومان شد كه دو هزار تومان نسبت به روز يكشنبه كاهش نشان داد. قيمت هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح قديم هم هزار تومان ارزان شد كه براين اساس قيمت آن به 914 هزار تومان كاهش پيدا كرد. از سوي ديگر هر قطعه نيم سكه هم با كاهش هزار توماني 462 هزار تومان و ربع سكه هم با هزار تومان افزايش 250 هزار تومان معامله شد. سكه يك گرمي هم كماكان به قيمت 167 هزار تومان به دست متقاضيان رسيد. علاوه بر اين اونس جهاني با چهار دلار افزايش هزار و 89 دلار شد. مظنه مثقال طلا 404 هزار و 100 تومان به دست متقاضيان رسيد كه اين نرخ حاكي از كاهش اندك آن است. گرم طلاي 18 عيار نيز 93 هزار و 200 تومان مبادله شد. همچنين در بازار ارز، در انتهاي روز دلار تغييري نداشت و به نرخ سه هزار و 394 تومان فروخته شد. همچنين هر يورو هم سه هزار و 850 تومان، هر پوند پنج هزار و 435 تومان، درهم امارات 978 تومان و هر لير تركيه هم هزار و 260 تومان بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون