• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3398 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

هويت مقتولان حمله سن دني مشخص شد

يك روز پس از حمله گسترده پليس فرانسه به «سن سنت دني»، دادستان فرانسه تاييد كرد كه «عبدالحميد اباعود» كه هدف اصلي حملات بود، در ميان كشته‌شدگان حادثه بوده است. به گفته دادستان فرانسه اباعود در حمله چهارشنبه و در درگيري صورت گرفته در ساختمان كشته شده است. بر اساس اين گزارش دليل تاخير در اعلام كشته شدن اباعود نيز اين بود كه صورت اين تروريست 27ساله به وسيله گلوله‌هاي پليس متلاشي شده و قابل شناسايي نبود اما در نهايت پليس توانسته است با انجام انگشت نگاري اباعود را شناسايي كند.
شگرد  زن انتحاري‌كننده  در  برابر پليس
پليس هويت زن جواني كه در عمليات «سن سنت دني» خود را منفجر كرد، شناسايي كرده است. اين زن حسنا بولحسن نام دارد كه به عنوان مدير يك شركت ساختماني در شمال پاريس مشغول به كار بوده است. بنا بر گزارش پليس، حسنا بولحسن هنگام يورش پليس به منطقه سن دني ابتدا پشت پنجره در طبقه سوم ظاهر شده و با دست‌هاي بالا برده به نشانه تسليم موقعيت را زيرنظر گرفته است. يك شاهد عيني مي‌گويد كه پيش از آن صداي فرياد كمك، كمك اين زن را شنيده ‌است.
 البته به‌نظر كارشناسان پليس، اين كار براي گمراه كردن نيروهاي امنيتي صورت گرفته است. با اين وجود آنگونه كه پليس اعلام كرده حسنا بولحسن در جريان يورش، دستور ماموران پليس را كه از او خواستند چهره خود را نشان دهد، اجرا نكرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون