• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3398 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

خبر كوتاه

سانحه براي ملي‌پوشان كبدي
ايسنا| خودرو سواري ملي‌پوشان كبدي تيم دانشگاه آزاد گرگان در راه بازگشت از زاهدان در نزديكي شاهرود چپ كرد و آسيب ديدگي آنها را به دنبال داشت. خودرو زانتياي پنج كبدي‌كار ايران و عضو تيم دانشگاه آزاد گرگان در راه بازگشت از رقابت‌هاي مرحله نهايي ليگ برتر كبدي در زاهدان، در جاده ميامي در حوالي شاهرود با انحراف از جاده به شانه خاكي كشيده و واژگون شد، اما با وجود شدت اين سانحه به هيچ كدام از اين نفرات آسيب جدي وارد نشد و همگي آنها با جراحت‌هاي سطحي روبه‌رو شدند.

دستگيري قاتل سرمايه‌گذار مشهور
ايرنا| دادستان عمومي و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگيري قاتل مرحوم كرامت دهدشتي، سرمايه‌گذار مشهور جيرفتي در شهرستان رودبار جنوب خبر داد. يوسف سبحاني افزود: رسيدگي به اين پرونده به جهت اينكه موجب جريحه‌دار شدن احساسات مردم اين منطقه شده بود در دستور كار ويژه اين دادستاني قرار گرفت. وي بيان كرد: پس از 20 روز تلاش شبانه‌روزي قاتل در محل مخفيگاهش در شهرستان رودبارجنوب شناسايي و دستگير شد. وي گفت: در اين رابطه شش متهم در شهرهاي مختلف دو استان كرمان و سيستان‌و‌بلوچستان دستگير و از اين تعداد چهار نفر با قرار بازداشت موقت راهي زندان شده‌اند.  دادستان عنبرآباد افزود: علت و انگيزه اصلي قتل اخاذي و سرقت خودروي لوكس خارجي مقتول بوده است. وي گفت: مقتول شامگاه هشتم آبان امسال توسط آدم‌ربايان در باغ كشاورزي خود در شهر دوساري ربوده شد و با توجه به مقاومت مقتول مورد ضرب و جرح شديد قرار گرفت كه بر اثر شدت جراحات جان‌باخت.

يك كشته و 12مصدوم در تصادف 15خودرو
مهر| معاون امداد ‌و نجات جمعيت هلال‌احمر استان قزوين از مرگ يك نفر و مصدوميت ۱۲ نفر ديگر بر اثر تصادف ۱۵ دستگاه خودرو در آبيك خبر داد. حكمت‌الله هاشمي گفت: بر اثر وقوع دو سانحه تصاف جمعه شب در شهرستان آبيك يك كشته و ۱۲ مجروح بر جاي ماند. وي افزود: اين حوادث ابتداي شامگاه پنجشنبه به دنبال بارش باران و لغزندگي معابر رخ‌داد كه بلافاصله عوامل دستگاه‌هاي امدادي به محل حادثه فراخوانده شدند. هاشمي بيان كرد: در نخستين حادثه پنج دستگاه خودرو در نقطه‌اي در نزديكي پل آبيك واقع در مقابل دانشگاه با يكديگر تصادف كردند. معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان قزوين ادامه داد: در حادثه ديگر كه به فاصله زماني حدود ۱۵ دقيقه از حادثه نخست رخ داد، ۱۲ دستگاه خودرو به صورت زنجيره‌اي با يكديگر برخورد كردند كه بر اثر اين حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند و يك نفر نيز جان خود را از دست داد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون