• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3105 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

دستگيري بدليجات فروش كلاهبردار در خمين

اعتماد| كارگر سابق طلاسازي كه با آبكاري بدليجات و چاپ فاكتورهاي جعلي اقدام به فروش بدليجات به طلافروشي‌هاي خمين مي‌كرد از سوي پليس شناسايي و دستگير شد.
به دنبال تماس تلفني تعدادي از طلافروشي‌هاي شهرستان خمين با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 و اعلام تردد مشكوك فردي در تعدادي از طلافروشي‌ها، به سرعت تيمي از ماموران پليس براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
به گفته سرهنگ محمدعلي گودرزي، فرمانده انتظامي خمين استان مركزي، در بررسي‌هاي نامحسوس ماموران در محدوده طلافروشي‌هاي خمين، فردي مشكوك در حال تردد در مغازه‌هاي طلافروشي شناسايي و زماني كه براي فروش طلاجات وارد يكي از مغازه‌ها شده بود دستگير شد.
در بازرسي بدني ماموران از متهم مقدار زيادي بدليجات كه به شكل ماهرانه‌يي با روكش طلا آبكاري شده بود كشف و ضبط شد. در حالي كه تمامي شواهد نشان از نقشه قبلي متهم براي كلاهبرداري از طلافروشان مي‌داد ماموران او را براي انجام بازجويي به پليس آگاهي منتقل كردند. سرهنگ گودرزي در تشريح روند بازجويي از متهم گفت: در بازجويي‌هاي فني ماموران انتظامي متهم به بزه انتسابي اعتراف و از فروش بدليجات آبكاري شده با روكش طلا به طلافروشي‌ها در سطح شهرستان خمين پرده برداشت. به گفته سرهنگ گودرزي متهم در جريان بازجويي‌ها گفت: قبلا كارگر طلا‌سازي بوده‌ام و با شناختي كه از ساخت طلا داشتم، مقاديري بدليجات را آبكاري كردم و با چاپ فاكتور قلابي آنها را به فروش مي‌رساندم اما زماني كه وارد پنجمين طلافروشي شدم از سوي پليس شناسايي و دستگير شدم.
به اين ترتيب رسيدگي به پرونده و تكميل جزييات همچنان ادامه دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون