• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3405 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر

تشكل‌ها

پيگيري رفع مشكل ضمانت كارت اعتباري كارگران|دبيركل كانون شوراهاي اسلامي كار كشور با اعلام اينكه در هيچ كجاي دنيا بيش از ۲۰ درصد كارگران قراردادي نيستند، گفت: براي تخصيص كارت اعتباري كارگران با وزير كار رايزني‌هايي در حال انجام است. رحمت‌الله پورموسي، دبيركل كانون شوراهاي اسلامي كار كشور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرين اخبار بخش كارگري و كارت اعتباري كارگران گفت: يكي از موضوعات مهم در حال پيگيري، تخصيص كارت اعتباري براي كارگران است كه مشكلات ضمانت دارند.

دولت مطالبات صنايع شكر را بپردازد|دبير انجمن صنفي صنايع قند و شكر گفت: بالغ بر 750 ميليارد تومان به كشاورزان بابت خريد چغندر قند بدهكاريم اما به دليل بازار نامناسب و پرداخت نشدن مطالبات به صنايع از سوي دولت، توانايي پرداخت مطالبات كشاورزان را به نحو مطلوب نداريم. بهمن دانايي در گفت‌وگو با ايسنا افزود: امسال وضعيت توليد مناسبي در زمينه شكر داشته‌ايم؛ سه ميليون و 600 هزار تن از كشاورز خريداري كرده‌ايم و تاكنون بالغ بر 500 هزار تن شكر توليد كرده‌ايم كه پيش‌بيني مي‌شود ميزان توليد شكر تا پايان سال به يك ميليون و 400 هزار تن برسد.

كاهش قيمت مرغ در بازار داخل به دليل توقف صادرات|نرخ مرغ در بازار مصرف به 4 هزار و 700 تومان تا 4 هزار و 900 تومان و مرغ زنده به قيمت 3 هزار و 300 تا 4 هزار و 250 تومان و كمتر از هزينه‌هاي توليد، در مناطق مختلف كشور رسيد. قيمت مرغ به كمتر از 5 هزار تومان در بازار مصرف رسيد. به‌طوري كه اين محصول در مناطق مختلف تهران و كرج بين 4 هزار و 700 تومان تا 4 هزار و 900 تومان به فروش مي‌رسد. قيمت مرغ زنده نيز به پايين‌ترين قيمت خود در ماه‌هاي گذشته رسيده است و هر كيلوگرم از اين محصول 3 هزار و 300 تا 4 هزار و 250 تومان در مناطق مختلف كشور به فروش مي‌رود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون