• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3405 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر

كنسرت حسين عليزاده و گروه هم‌آوايان در تهران

كنسرت حسين عليزاده كمتر از يك ماه ديگر با همراهي گروه «هم‌آوايان» در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار مي‌شود. حسين عليزاده كه به تازگي آلبوم «عشقيم گل» (عشقم بيا) را روانه بازار موسيقي كرده است تازه‌ترين كنسرت خود را دي‌ماه امسال و در طول سه شب با همراهي گروه «هم‌آوايان» و خوانندگي محمد معتمدي در مركز همايش‌هاي برج ميلاد تهران برگزار مي‌كند. كنسرت حسين عليزاده با گروه موسيقي «هم‌آوايان» ششم، هفتم و هشتم دي‌ماه با آواز محمد معتمدي برگزار مي‌شود و به گفته محمدحسين توتونچيان مدير شركت فرهنگي‌هنري آواسازان ققنوس در اين اجرا رپرتوار جديدي اجرا شده و مانند كنسرت دو سال قبل عليزاده با اين گروه اثر «باده تويي» و موسيقي آذري جزو برنامه‌هاي اين رپرتوار نخواهد بود.
اعضاي گروه هم‌آوايان را در اين كنسرت پژمان حدادي (تنبك و سازهاي كوبه‌اي)، علي بوستان (شورانگيز)، سيامك جهانگيري (ني)، سينا جهان‌آبادي (كمانچه)، نگار بوبان (عود)، صبا عليزاده (كمانچه)، سياوش برهاني (تار)، رادمان توكلي (بم‌تار)، محمد انشايي (قيچك)، سحر ابراهيم (قانون) و سينا خشك‌بيجاري (سازهاي كوبه‌اي) تشكيل مي‌دهند كه نواي تار حسين عليزاده و آواز محمد معتمدي را همراهي خواهند كرد.
پيش از اين اعلام شده بود، كنسرت دي‌ماه حسين عليزاده با همراهي گروه «ضربانگ» و با خوانندگي عليرضا قرباني برگزار مي‌شود اما به دليل تداخل اجراها، اين كنسرت به تاريخ ديگري موكول شده و در اجراي پيش رو گروه «هم‌آوايان» حسين عليزاده را همراهي مي‌كند.
حسين عليزاده و عليرضا قرباني در نخستين همكاري مشترك‌شان تور اروپايي خود را در دانمارك، اتريش، آلمان، انگلستان و اسپانيا برگزار كردند. نخستين اجراي اين تور اروپايي دو آنسامبل هم‌آوايان و ضربانگ با نوازندگي تار حسين عليزاده و خوانندگي عليرضا قرباني در روز ۳۰ اكتبر (هشت آبان) در كپنهاگ دانمارك برگزار شد و در ادامه اين تور عليزاده و قرباني در شهرهاي وين، كلن، مونشن، لندن، بروكسل، برلين و زوريخ نيز روي صحنه رفتند.
كنسرت حسين عليزاده به همراه گروه موسيقي «هم‌آوايان» در تهران يكي از برنامه‌هاي اعلام شده براي تور كنسرت‌هاي حسين عليزاده در ايران است كه قرار بود بعد از تور اروپايي او و با پايان يافتن ماه‌هاي محرم و صفر در تهران و شهرستان‌ها برگزار شود. از حسين عليزاده به تازگي آلبوم «عشقيم گل» (عشقم بيا) منتشر شده كه اين آلبوم بعد از انتشار براي چند هفته‌اي در صدر آلبوم‌هاي پرفروش موسيقي قرار گرفت. آهنگساز و تنظيم‌كننده اين آلبوم، حسين عليزاده است و محمد معتمدي به عنوان تك‌خوان و صبا حسيني، راحله برزگري و پوريا اخواص به عنوان خواننده در آن حضور دارند. «عشقيم گل» با هشت قطعه توسط آواسازان ققنوس منتشر شده است. در كنار نسخه صوتي اين آلبوم، مجموعه تصويري كنسرت «عشقيم گل» هم منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون