• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3407 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ آذر

خبر كوتاه

دو كشته بر اثر گازگرفتگي
ايرنا| دو شهروند اصفهاني به دليل استنشاق گاز سمي منوكسيد كربن در خانه شان جان باختند. مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان گفت: اين حادثه حوالي ساعت 20:30 شنبه رخ داد. غفور راستين افزود: اورژانس پس از حضور درصحنه با جسد دو نفر روبه‌رو شد كه پيش از اين جان باخته بودند. وي با اشاره به اينكه گاز سمي منوكسيدكربن يكي از خطرناكترين گازهايي است كه مي‌تواند باعث مسموميت تنفسي و مرگ شود، خاطرنشان كرد: اين گاز بي‌رنگ و بي‌بوست و در اثر احتراق ناقص مواد سوختني توليد مي‌شود. راستين افزود: استفاده از وسايل گرمايشي استاندارد، استفاده نكردن از وسايل گازسوز و گرمايشي بدون دودكش، كنترل دودكش قبل از استفاده از وسايل گرمايشي و حصول اطمينان از باز بودن مسير آن، روشن نكردن خودرو در پاركينگ در بسته به مدت طولاني، اجتناب از قرار دادن منقل يا شعله باز در زير كرسي و نصب نكردن آبگرمكن در حمام از مواردي است كه براي جلوگيري از گازگرفتگي بايد رعايت شود.

اختلاس پنج ميليارد ريالي كارمند بانك
ايرنا| فرمانده انتظامي شهرستان بهار از اختلاس پنج ميليارد و 500 ميليون ريال از يكي از بانك‌هاي اين شهرستان با همكاري دو نفر از عوامل بانك خبر داد. سرهنگ جمشيد باقري گفت: به دنبال دريافت اخباري مبني بر بروز يك اختلاس با پرونده‌سازي در يكي از بانك‌هاي شهر همدان بررسي موضوع در دستور كار پليس آگاهي بهار قرار گرفت. پس از دستيابي به سرنخ‌هايي در اين باره، عوامل سازمان بازرسي كشور نيز پرونده را مورد بررسي قرار دادند. وي توضيح داد: رييس سابق و بازنشسته يك بانك در بهار با همكاري يكي از كارمندان اقدام به تشكيل پرونده‌هاي صوري دريافت تسهيلات با جعل امضا و ديگر مدارك جعلي مي‌كردند. فرمانده انتظامي شهرستان بهار افزود: پس از تاييد اختلاس صورت گرفته در اين بانك كارمند و رييس سابق بانك با دستور مقام قضايي دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند. سرهنگ باقري با ذكر اينكه اين دو كارمند به تخلف خود اعتراف كرده‌اند، اظهار كرد: با توجه به گستردگي پرونده احتمال مي‌رود ميزان مبلغ اختلاس بيش از پنج ميليارد و 500 ميليون ريال باشد.

اخاذي از دستفروشان در مترو
باشگاه خبرنگاران| مردي كه از دستفروشان متروي تهران اخاذي مي‌كرد، توسط پليس شناسايي و دستگير شد. چندي پيش عوامل انتظامي مستقر در ايستگاه متروي چيتگر حين سركشي روي سكو مشاهده كردند فردي با حركات مشكوك در حال صحبت با دستفروشان است.
ماموران پليس متروي تهران، جهت بررسي جلوتر رفتند كه دستفروشان اعلام كردند: اين فرد (مظنون) كه خود را مسوول انتظامات مترو معرفي كرده مدتي است از آنها در قبال كار در مترو پول و اجناس دريافت مي‌كند. در ادامه فرد مذكور خود را به هويت فرامرز 33ساله معرفي كرد و هيچ‌گونه مدارك و كارت شناسايي براي اثبات ادعاي خود نداشت كه به اتاق پليس منتقل و در بررسي به عمل آمده معترف شد كه خود را مامور مترو معرفي كرده است. سرهنگ اصغر عباس‌زاده رييس پليس متروي شهر تهران گفت: نامبرده داراي سابقه سرقت در سال 87 در دادسراي ناحيه 5 تهران است. مراتب به همراه سه نفر شاكي تحويل كلانتري 154 چيتگر شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون