• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3412 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر

سر خط خبرها

  عبدولي  فرنگي‌كار وزن ۷۵ كيلوگرم پس از محروميت ۶ ماهه‌ از حضور در ميادين توسط كميته انضباطي فدراسيون كشتي، با ارسالي نامه‌اي به رسول خادم خواستار تجديدنظر در خصوص محروميتش شد.
 در ادامه هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ دسته يك، فجرسپاسي در زمين آلومينيوم اراك به تساوي يك - يك رسيد و با ۳۷ امتياز در صدرجدول باقي ماند/ پاس همدان و گيتي‌پسند نيز به تساوي بدون گل رسيدند.
 اسدي در نامه‌اي به تاج بر لزوم پرداخت بدهي تيم‌هاي ليگ‌هاي آزادگان تا پايان نيم فصل تاكيد كرد / اگر تيم‌هاي بدهكار در پايان نيم فصل و در زمان نقل و انتقالات موفق به تسويه نيمي از بدهي خود نشده باشند از فعاليت‌شان جلوگيري شود.
 در آخرين نشست هيات‌مديره استقلال تصميم گرفته شد علي نظري‌‌جويباري با حفظ سمت معاونت ورزشي بار ديگر مسووليت كميته نقل و انتقالات باشگاه را برعهده گرفته و برنامه‌هاي خود را براي جذب بازيكنان مد نظر كادر فني آغاز كند.
 طي احكامي جداگانه از سوي علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال، مهين فرهادي‌زاده، رباب شهريان و زهره هراتيان به عنوان اعضاي كميته بانوان و علي رعدي به عنوان عضو كميته فني و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلي فدراسيون منصوب شدند.
 تيم شطرنج استقلال نيز به دنبال مشكلات مالي در آغاز نيم فصل دوم مسابقات ليگ برتر شطرنج با ارسال نامه‌اي به فدراسيون كناره‌گيري رسمي خود را از مسابقات اعلام كرد/ پيش از اين تيم پرسپوليس نيز به دليل مشكلات مالي از ادامه مسابقات انصراف داده بود.
 «روبرت فازكاس» و «آدريان آنوش» مربيان مجارستاني براي هدايت پرتابگران ديسك و چكش ايران دي ماه به تهران سفر خواهند كرد.
 مراسم قرعه كشي رقابت‌هاي جام جهاني تكواندو در مكزيك برگزار شد و تيم ملي ايران با كشورهاي ازبكستان، بلژيك و آذربايجان هم‌گروه شد.
 دور جديد تمرينات تيم ملي وزنه‌برداري پس از مسابقات قهرماني جهان كه قرار بود زيرنظر حسين توكلي برگزار شود با توجه به شرايط بد جوي و برگزاري ليگ برتر وزنه‌برداري به تعويق افتاد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون