• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3418 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ آذر

خبر كوتاه

استفاده از تكنولوژي برتر در نيروي انتظامي
ايسنا| فرمانده ناجا ضمن بيان اينكه ما دركشور شاهد پيشرفت‌هاي خوبي در زمينه تكنولوژي‌هاي برتر هستيم، گفت: نيروي انتظامي هم به همان نسبت در اين زمينه روند روبه رشدي را به سمت پليس حرفه‌اي داشته است. سردار اشتري فرمانده ناجا در حاشيه بازديد از نمايشگاه الكامپ ضمن ابراز رضايت از همكاري خوب شركت‌هاي خصوصي با نيروي انتظامي اظهار كرد: اميدواريم اين ارتباط بين شركت‌ها، مردم و نيروي انتظامي ادامه داشته باشد.  وي همچنين نتيجه اقدامات و دستاوردها را تسهيل در انجام امور ناجا دانست و تصريح كرد: با استفاده از اين تكنولوژي‌ها توانسته‌ايم خدمات بيشتري را به مردم ارايه كنيم. فرمانده ناجا ضمن تاكيد بر استفاده از تكنولوژي‌هاي روز كه موجب افزايش سرعت و دقت در امور ناجا شده است، بيان كرد: درمكان‌هايي كه خلأ نيروي انساني داريم يا در جاهايي كه نمي‌توان از نيروي انساني كمك گرفت، بهره‌مندي از اين سيستم‌ها موجب ايجاد امنيت و آسايش بيشتر براي آحاد جامعه شده است.

 مسموميت در عروسي
ايرنا| در جريان يك مراسم عروسي در استان اردبيل به ترتيب 30 نفر به دليل مسموميت راهي بيمارستان شدند. دكتر غلامرضا حميد خلق، رييس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اردبيل روز جمعه گفت: اين حادثه شب پنجشنبه به اورژانس گزارش و بلافاصله نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.  وي بيان كرد: تمامي حادثه ديدگان بلافاصله با شش دستگاه آمبولانس و يك دستگاه اتوبوس آمبولانس به بيمارستان‌هاي سبلان تامين اجتماعي و بيمارستان امام خميني(ره) اردبيل اعزام شدند و تحت مراقبت‌هاي پزشكي قرار گرفتند.  وي بيان كرد: خوشبختانه بر اساس آخرين گزارش‌ها تمامي اين افراد با مراقبت‌هاي پزشكي بهبود يافته و از بيمارستان ترخيص شده‌اند.  

قتل شوهر صيغه‌اي مادر از سوي دختر جوان
تسنيم| دختر جواني كه متهم است مرد ميانسالي را به قتل رسانده است، در اظهاراتش ادعاهاي مبهمي را از لحظه وقوع قتل روايت كرد. ساعت 21:10 يازدهم آذرماه امسال ماموران اورژانس خبر خودكشي مرد ميانسالي در خيابان 178 تهرانپارس را به كلانتري 126 تهرانپارس اعلام كردند. با حضور ماموران در محل اعلام اين خبر، دختر جواني با مراجعه به آنها گفت: مرد فوت شده همسر صيغه‌اي مادر من است، ساعتي پيش وي كه اعتياد به مواد مخدر داشت، با چاقو اقدام به خودزني كرد و به خودش آسيب رساند، من نيز بعد از اينكه ديدم او زخمي شده است با اورژانس تماس گرفتم، اما پس از حضور ماموران اورژانس، آنها فوت وي را اعلام كردند. ماموران متوجه اثر ضربه چاقو روي بدن اين فرد شدند و با اطمينان گفتند كه  اين مرد ميانسال به قتل رسيده است. با حضور محسن مديرروستا، بازپرس ششم دادسراي جنايي تهران در محل وقوع اين قتل، دختر جوان، مادر اين دختر و پسر جواني كه در پاگرد بالايي ساختمان محل وقوع قتل مخفي شده بود، دستگير شدند و براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون