• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3418 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ آذر

خبر كوتاه

دادگان: تنها به عنوان راي‌دهنده در انتخابات مجلس شركت  مي‌كنم
محمد دادگان مي‌گويد با احترام به تمام گروه‌هاي سياسي برنامه‌اي براي حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ندارد. رييس سابق فدراسيون فوتبال با اشاره به دعوت از او براي حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: با احترام و قدرداني از گروه‌هاي مختلف سياسي كه در اين مدت به بنده لطف داشته‌اند، بايد بگويم كه برنامه‌اي براي حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ندارم و ترجيح مي‌دهم در كنار مردم عزيز كشورم تنها به عنوان راي‌دهنده در اين انتخابات مهم شركت كنم و اميدوارم كساني كه راي مردم را جلب مي‌كنند بتوانند سهم بزرگي در شكوفايي ايران عزيز داشته باشند.

سيچلو به‌طور رسمي از تيم ملي واليبال قطر جدا شد
مربي جديد تيم ملي واليبال ايران به‌طور رسمي با فدراسيون واليبال قطر قطع همكاري كرد. سايت فدراسيون بين‌المللي واليبال با انتشار مطلبي عنوان كرد كه فدراسيون واليبال قطر با خوان سيچلو سرمربي تيم ملي خود قطع همكاري كرد. قطر با سيچلو بهترين نتايج تاريخ واليبالش از جمله ششمي بازي‌هاي آسيايي و چهارمي قهرماني آسيا را كسب كرد و در آخرين تجربه همكاري آنها، قطر با اين مربي 40 ساله در مسابقات جام خليج فارس به عنوان نايب قهرماني رسيد. سيچلو به تازگي از سوي فدراسيون واليبال ايران به عنوان مربي تيم ملي انتخاب و معرفي شده است. قرار است خوان سيچلو به همراه رائول لوزانو ساعت 21:40 روز 29 آذر براي جلسه با مسوولان فدراسيون واليبال و امضاي قرارداد همكاري و برنامه‌ريزي جهت برنامه‌هاي آمادگي تيم ملي وارد تهران شوند. سيچلو در زمان سرمربيگري خوليو ولاسكو در تيم ملي ايران دستيار وي بود.

طلسم سجاد شكست
 چهارمين گل سجاد شهباززاده براي استقلال كه باعث شد نام او در كنار جابر انصاري به عنوان بازيكنان چهار‌گله آبي‌ها قرار بگيرد، پايان طلسم چند ماه گل نزني سجاد بود. شماره 10 آبي‌ها كه شروع خوبي در ليگ داشت و جلوي سياه جامگان دو بار موفق به گلزني شده بود، آخرين بار روز 24 شهريور و در بازي هفته ششم مقابل گسترش توانسته بود دروازه حريف را باز كند و از آن به بعد ديگر هيچ خبري از شادي‌هاي بعد از گل سجاد نبود. او بعد از سه ماه و دو روز موفق به شكستن طلسم گل نزني‌اش شد و توانست با يك ضربه زيبا دروازه صبا را باز كند.

فرار علي منصور از ته جدولي‌ها با آلويس نانگ
آلويس نانگ كه در اين فصل روزهاي كم‌فروغ‌تري را نسبت به فصل قبل خود در فولاد سپري مي‌كرد، در دو هفته متوالي دو گل سرنوشت‌ساز براي نفت به ثمر رساند تا خيال عليرضا منصوريان را در ادامه تا حدودي راحت كند. نانگ تا به اينجاي كار در مجموع چهار گل زده است و يك پاس گل هم داده است. اين درحالي است كه او وقتي از نيم‌فصل سال گذشته به فوتبال ايران آمد به تنهايي هشت گل در همان هفته‌ها براي فولاد به‌ثمر رسانده‌بود. دو گل و يك پاس گل در دو بازي متوالي نفتي‌ها برابر فولاد و سايپا نشان مي‌دهد نانگ كم‌كم به روزهاي خوب فصل قبلش نزديك شده است. بايد ديد در بازي‌هاي آينده هم نانگ مي‌تواند اين مقدار به منصوريان و نفت براي فرار بيشتر از انتهاي جدولي‌ها كمك كند يا نه.

رحماني از تراكتورسازي جدا مي‌شود؟
بختيار رحماني، هافبك بازيساز تراكتورسازي تبريز تمايلي براي ماندن در اين تيم ندارد و خواهان جدايي از جمع سرخپوشان تبريزي است. رحماني در حالي روزهاي آخر خدمت سربازي‌اش را در تراكتورسازي پشت سر مي‌گذراند كه هيچ تمايلي براي ماندن در اين تيم ندارد. او حتي بعد از بازي با استقلال اهواز در مصاحبه با خبرنگاران تاكيد كرد كه در تراكتورسازي آرامش ندارد و بهتر است كه جدا شود. او درصدد برگزاري جلسه‌اي با مديرعامل تراكتورسازي است تا رسما اعلام كند كه قصد جدايي دارد و بعيد به نظر مي‌رسد مسوولان اين باشگاه بتوانند او را براي ماندن راضي كنند. يونس حمزه، مهاجم تراكتورسازي هم احتمالا از اين تيم جدا خواهد شد. البته وضعيت اين بازيكن متفاوت است و امير قلعه‌نويي تمايلي براي ماندن او در جمع سرخپوشان ندارد و اين بازيكن در فهرست مازاد تراكتورسازان قرار خواهد گرفت. اين در حالي است كه قلعه‌نويي در پي جذب يك مهاجم گلزن است.

واكنش رسانه‌هاي جهان به جدايي مورينيو از چلسي
رسانه‌هاي دنيا نسبت به بركناري سرمربي چلسي واكنش‌هاي متفاوتي نشان دادند. ژوزه مورينيو از هدايت چلسي كنار گذاشته شد. اين باشگاه در ساعت 18:30 اعلام كرد كه با مورينيو توافقي اعلام قطع همكاري كرديم. ديروز رسانه‌هاي انگليسي خبر از پايان دوران مربيگري آقاي خاص در چلسي دادند و تمام جهان در كمتر از چند دقيقه از اين موضوع باخبر شدند. روزنامه‌ها در نقاط مختلف جهان به اين اتفاق پرداختند. اكيپ فرانسه نوشت: «خداحافظ مورينيو» سرمربي پرتغالي هفت ماه پس از قهرماني چلسي در ليگ برتر از اين تيم رفت. بي‌بي‌سي انگليسي نوشت: چلسي در فصل پيش با اختلاف هشت امتياز به مقام قهرماني در ليگ برتر انگليس دست يافت، اما امسال 9 بازي از 16 بازي را باخت و تيم در فاصله يك امتيازي تا سقوط است. «خاص برباد رفته» تيتر روزنامه ميرور انگليس است. اين نشريه نوشت: رومن آبرامويچ پس از سقوط چلسي از صدر به قعر كاسه صبرش لبريز شد و مورينيو را كنار گذاشت. روزنامه بيلد تيتر زد: «آقاي خاص بيكار شد». اين نشريه نوشت: چلسي از مرحله گروهي ليگ قهرمانان صعود كرد، اما در ليگ برتر يك امتياز با سقوط فاصله دارد. در انگليس از پپ گوارديولا، گاس هدينگ و خوانده راموس به عنوان جانشين او صحبت مي‌كنند. موندو دپورتيوو اسپانيا نوشت: چلسي سرمربي پيشين رئال مادريد را به علت كسب نتايج ضعيف و رابطه بد او با بازيكنان بركنار كرد. باشگاه بايد به مورينيو 50 ميليون يورو مي‌داد، اما سرمربي پرتغالي از آن صرف نظر كرد. اوله آرژانتين تيتر زد: «مورينيو پايان بدي داشت». اين روزنامه نوشت: عشق جديد ميان چلسي و ژوزه به بدترين نحو پايان يافت. نتايج بد چلسي در ليگ برتر و حذف از جام اتحاديه باعث بركناري سرمربي پرتغالي شد. گلوبواسپورت برزيل نوشت: زمان خداحافظي فرا رسيد. مورينيو بدترين فصلش را در ليگ برتر انگليس گذراند. ركورد مكزيك تيتر زد: «آقاي خاص رفت». اين نشريه در ادامه نوشت: مورينيو پس از كسب نتايج ضعيف با چلسي تصميم به ترك باشگاه لندني گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون