• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3423 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ دي

ترين هاي هفته

حادثه: «مرگ در 100 متري بيمارستان»
ظهر 28 آذر زني 45 ساله هنگام عبور از عرض خيابان فاطمي تهران با دو دستگاه خودروي سواري تصادف كرد و به دليل شدت جراحات وارده جان باخت. اين حادثه در 100 متري بيمارستان سجاد(ع) تهران اتفاق افتاد كه به گفته شاهدان عيني و پليس منطقه، كاركنان آن با امتناع از خدمت‌رساني به موقع با تاخير نيم ساعته بالاي سر مصدوم حاضر شدند: «بيمارستان سجاد فقط ١٠٠ متر با محل تصادف فاصله دارد، ١٠٠ نفر رفتيم آنجا، گفتيم آقا بياييد اين بنده خدا را نجات دهيد اما آنها گفتند وظيفه ما نيست. آخر سر هم با نيم ساعت تاخير آمدند كه ديگر فايده‌اي نداشت.» با اين همه، منصور آذريان، مديرعامل بيمارستان سجاد اين موضوع را رد كرده و گفته است كه كادر بيمارستان با وجود نداشتن وظيفه قانوني و در اقدامي اخلاقي پس از اطلاع از حادثه، به سرعت بالاي سر مصدوم حاضر شده‌اند: «ساعت 14:44 شنبه، پيرمردي به بيمارستان مراجعه كرد و خبر تصادف را داد. وقتي فهميديم آمبولانس اورژانس در ترافيك مانده، بلافاصله يك پرستار و دو نفر ديگر از كاركنان به محل رفتند و پس از ١٥ دقيقه، مصدوم را كه وضعيت بسيار وخيمي داشت، به بيمارستان منتقل كردند.»

خبر: «لغو اجراي حكم اعدام با توبه‌نامه»
سركرده باند سرقت مسلحانه از طلافروشي‌هاي پايتخت در آستانه اجراي حكم اعدام در ملأعام با ارايه توبه‌نامه به مراجع قضايي، تا بررسي مجدد پرونده از طناب‌دار رهايي يافت. محمد شهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي تهران گفت: «با توجه به وصول اين توبه‌نامه ازسوي متهم، اجراي حكم او متوقف و با برگزاري دادگاه مربوطه، تصميم نهايي در خصوص اين پرونده اتخاذ خواهد شد.» اجراي اين اعدام در حالي لغو شده است كه بامداد سه‌شنبه قرار بود متهم در پارك معلم خيابان قزوين تهران به‌دار آويخته شود. او سركرده سارقان مسلح طلافروشي‌هاي پايتخت است كه در سال 91 همراه با دو نفر ديگر به سه طلافروشي دستبرد زد. متهمان پس از آخرين سرقت خود از يك طلافروشي در منطقه مشيريه، شناسايي و از سوي پليس دستگير شدند.

چهره: «مرگ معلم دهدشتي در بوران»
علي بخش نوروزي، معلم مقطع ابتدايي مدرسه‌اي در روستاي طسوج كهگيلويه و بوير احمد، 25 آذر، در راه بازگشت از مدرسه به خانه، در بوران ماند و در سرماي شديد جان خود را از دست داد. او پنج فرزند دارد و در طول هفته براي تدريس در روستا مي‌ماند و تنها آخر هفته‌ها به خانه خود در شهر چرام برمي‌گشت. او هنگام حادثه همراه چند نفر ديگر با خودرو در حال بازگشت به شهر چرام بود كه در ميان جاده خاكي و برفي خودروي‌شان متوقف شد و سرماي شديد جانش را گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون