• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3428 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

نگراني جبهه پيروان از پيروزي اصلاح‌طلبان


وحدت سلبي اصولگرايان اين روزها همچنان ادامه دارد و آنان تلاش مي‌كنند با ترساندن همفكران‌شان از شكل‌گيري مجلسي اصلاح‌طلب نان وحدت نيروهاي‌شان را از تنور داغ انتخابات بيرون بياورند. اين مساله نشان از دو واقعيت جدي دارد: نخست دلواپسي اصولگرايان از وحدت و انسجام رقيب و دوم ناتواني آنان در جمع كردن نيروهاي‌شان بر مبناي اصولگرايي و نه ضديت با اصلاحات.  
روز گذشته سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اصولگرايان با توجه به وضعيت كنوني رقيب بايد بتوانند به انسجام دست پيدا كنند و در غير اين صورت مجلس را دودستي بايد به اصلاح‌طلبان تقديم كنند. كمال سجادي درباره دعوت از شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي به شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان اظهار داشت: علاوه بر احزب با افرادي همچون ولايتي، لاريجاني و قاليباف كه متعلق به اين ائتلاف هستند پس از مدت‌ها اقدام به تشكيل چنين شورايي كرديم.
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاكيد بر اينكه اصولگرايان براي موفقيت و پيروزي چاره‌اي جز وحدت و ائتلاف ندارند، بيان داشت: اين جريان سياسي با توجه به وضعيت كنوني اصلاح‌طلبان و گروه‌هاي مختلف ديگر در كشور بايد بتوانند به انسجام دست پيدا كنند در غير اينصورت مجلس را دو دستي بايد به اصلاح‌طلبان تقديم كنند و اين يك موضوع اجتناب ناپذير و بديهي است و همه هم به آن آگاه هستند. سجادي با بيان اينكه نتيجه انتخابات رياست‌جمهوري سال ۹۲ براي اصولگرايان درس عبرت شد، تصريح كرد: عدم انسجام اصولگرايان براي انتخابات آتي موجب تكرار نتايج انتخابات سال ۹۲ مي‌شود. وي درباره حضور جبهه پايداري به عنوان تشكل تندرو در شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان و عدم سنخيت اين گروه با ديگر احزاب و تشكل‌هاي اين جريان سياسي خاطرنشان كرد: اين پايداري با پايداري زمان احمدي‌نژاد خيلي متفاوت است و در اين مدت قريب به ۵۰۰ ساعت با احزاب موتلفه و ايثارگران جلسه داشتند و در ‌‌نهايت پذيرفتند كه محوريت امور انتخاباتي بايد جامعه روحانيت باشد و اينكه به آن پايبند باشند.
سجادي در تشريح تفاوت ميان پايداري كنوني با پايداري زمان احمدي‌نژاد گفت: فرق كه دارد و در حال حاضر هم كه احمدي‌نژاد رييس‌جمهور نيست و ارتباط‌شان هم نسبت به او انتقادي است و پايداري‌ها اكنون حاضر به پذيرش اصول ما شده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون