• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3431 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ دي

بيانيه شوراي مشاورين دولت در امور زنان و خانواده در محكوميت هتاكي و فحاشي


شوراي مشاورين وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي در امور زنان و خانواده در بيانيه‌اي هتاكي به زنان مسوول در دولت را محكوم كرد. متن اين بيانيه به شرح زير است:
قال رسول‌الله (ص): ما أكرم النساء إلاّ كريمٌ، و لا أهانهنّ إلا لئيمٌ؛
پيامبر فرمود: جز كريمان زنان را تكريم نكنند و جز انسان‌هاي پست زنان را تحقير ننمايند.
جايگاه رفيع اسطوره‌اي، تاريخي و اجتماعي زنان و نقش بي‌بديل ايشان در پرورش آحاد نخبگان و شيردلان عرصه‌هاي خطير دلاوري‌ها، خلاقيت‌ها و آفرينش‌ها بر همه صاحبان خرد و اربابان فهم و انديشه سترگ روشن و هويداست. به‌طوري‌كه امام راحل‌مان(ره) فرمودند: «از دامن زن مرد به معراج مي‌رود» و شايد از اين روست آنان كه در اين جايگاه سترگ از توانايي‌ها و توانمندي‌هاي زنان دفاع كرده و مي‌كنند همواره آماج تيرهاي غاصبانه لشگريان جهل و تيرگي قرار مي‌گيرند؛ غاصباني كه كوركورانه در پيروي از شياطين جن و انس بر روشندلان و سپاه جنود رحمان كه اعتدال را در سخن وعمل مي‌جويند، مورد حمله و هجوم ناجوانمردانه خود قرار مي‌دهند.
ايستادگي معاون محترم رييس‌جمهور در امور زنان و خانواده در برابر تفكر زن‌ستيزي كه تلاش مي‌كند خود را پشت ارزش‌هاي ناب اسلامي به دروغ پنهان نمايد اين افراد را به واكنش پرخاشگرانه و اهانت‌آميز كشاند.
شوراي مشاورين دولت در امور زنان و خانواده كه با وجود تمام كاستي‌هاي موجود نسبت به همتايان مرد خود، در تمام مدت دولت تدبير و اميد با حمايت معاون محترم رييس‌جمهور در امور زنان و خانواده توانستند نقش‌آفرين باشند، با سرلوحه كار قراردادن منويات مقام معظم رهبري در خصوص مقام زن و تاكيدات رييس‌جمهور محترم در حمايت از زنان، همگان را به آينده‌اي روشن اميد مي‌دهد و فارغ از جنسيت، جناح، دسته و رسته هرگونه هتاكي و توهين را محكوم مي‌كند.
مشاوران امور زنان و خانواده نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي به نمايندگي از آحاد زنان و بانوان انديشمند و سازندگان جامعه و خانواده بزرگ اين مرز و بوم نه تنها به خاطر زنان بلكه براي تك تك مردمان اين كشور، ضمن محفوظ داشتن حق اين دولت‌بانوي خداجو و حقوقدان برجسته در شكايت حقوقي و كيفري از هتاكان، كساني را كه نه به موازين عرف پايبند هستند و نه شرع، به عمل در چارچوب دين مبين اسلام و قوانين جمهوري اسلامي ايران دعوت و هرگونه فحاشي، توهين، افترا و اتهام را محكوم مي‌نمايد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون