• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3134 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر

خبر كوتاه

پيكر زايران حادثه رانندگي عراق وارد ايلام شد

ايرنا| محمد سليماني، مدير عامل جمعيت هلال احمر ايلام از ورود پيكر‌هاي زايران حادثه رانندگي حوالي شهر «بدره» عراق از راه مرز بين‌المللي مهران به اين استان خبر داد.
اين حادثه رانندگي روز يكشنبه در كيلومتر 15 شهر «بدره» عراق، نزديك مرز مهران استان ايلام بين دو دستگاه خودرو ون و تريلر عراقي روي داد. در اين حادثه هفت نفر از زايران در دم جان باختند و 24 نفر نيز زخمي شدند. سليماني به انتقال 23 مجروح اين حادثه به مرز مهران اشاره كرد و گفت: يك نفر از مجروحان به علت وخامت حال به مراكز درماني عراق منتقل شده است.
پايانه مرزي بين‌المللي مهران در روزهاي نزديك به اربعين محل گذر حدود 700 هزار زاير سوگوار حسيني به كربلاي معلي و ديگر شهرهاي مذهبي عراق بود.

چهار سال حبس براي پرستار بي‌رحم اوگاندايي

ايسنا| پرستار سنگدل اوگاندايي به جرم آزار و اذيت كودكي كه تصاوير آن در فضاي مجازي منتشر شده به چهار سال حبس محكوم شد.
ولي توموهيروي، پرستار 22 ساله هفته گذشته و پس از انتشار تصاويري از او كه در حال ضرب و شتم يك كودك خردسال بوده به اتهام شكنجه كردن اين كودك دستگير و محاكمه شد. والدين اين كودك كه نسبت به رفتارهاي اين پرستار مشكوك شده بودند دوربين مخفي در خانه نصب كردند و از مشاهده فيلم رفتار خشونت‌بار او با دخترشان شوكه شدند. اين پرستار هنگام غذا دادن به اين كودك به‌شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داده و شدت ضربات به حدي بود كه باعث شد كودك دچار حالت تهوع و استفراغ شود. تصاوير و فيلم ضبط شده از ضرب و شتم اين كودك صدها هزار بار در فضاهاي مجازي منتشر شده است.

انهدام باند سارق و كشف ۱۳ فقره سرقت مغازه

مهر| فرمانده انتظامي بروجرد از انهدام يک باند پنج نفره سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت مغازه در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ «دليري» در اين رابطه گفت: در پي چندين فقره سرقت مغازه در بروجرد، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. وي افزود: ماموران با تحقيقات گسترده افرادي را كه با همدستي يکديگر اقدام به سرقت مغازه مي کردند را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه پنج نفر اعضاي اين باند را دستگير كردند.فرمانده انتظامي بروجرد تصريح كرد: سارقان در بازجويي هاي اوليه به ۱۳ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند که با شناسايي مالباختگان تحويل مقام قضايي شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون