• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3435 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ دي

خبر كوتاه

پيكه، زير ذره‌بين كميته ضدخشونت اسپانيا
كميته ضدخشونت اسپانيا اظهارات اخير مدافع بارسلونا را مورد بررسي قرار مي‌دهد. اعضاي كميته ضدخشونت اسپانيا ساعات پاياني ديروز گرد هم آمدند تا در دفتر وزير كشور واقع در مادريد اظهارات اخير جرارد پيكه، مدافع بارسلونا درباره بازي چهارشنبه شب اين تيم مقابل اسپانيول در دور رفت از مرحله يك‌هشتم نهايي جام حذفي اسپانيا را مورد بررسي قرار دهند. مدافع ملي‌پوش بارسلونا پس از پيروزي چهار بر يك بارسلونا برابر تيم همشهري‌اش گفت: اسپانيولي‌ها مدعي هستند كه اكثريت شگفت‌انگيز بشوند. البته من اميدوارم كه آنها اين‌چنين اكثريتي نباشند كه حتي نتوانستند شنبه شب ورزشگاه‌شان را پر كنند. ببينيم كه در بازي برگشت مي‌توانند ورزشگاه‌شان را پر كنند! اين كميته همچنين قصد دارد تا فعاليت‌هاي اخير اين بازيكن را در شبكه‌هاي اجتماعي مورد بررسي قرار دهد. پيكه اخيرا در صفحه‌هاي اجتماعي چندين بار به رئال‌مادريدي‌ها تاخت و حذف اين تيم از رقابت‌هاي جام حذفي را به سخره گرفت و پس از آن بود كه با آربلوا، مدافع رئال در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي به بحث و جدل پرداخت.

جايگاه بدون تغيير بدمينتون بازان ايران
در نخستين رنكينگ سال 2016 فدراسيون جهاني، بدمينتون بازان ايراني هيچ تغييري در جايگاه‌شان نداشتند. ثريا آقايي در حال حاضر در رده 98 جهان قرار دارد. البته او به دليل آسيب ديدگي و عمل جراحي كه قرار است انجام دهد، فعلا شانس حضور در مسابقات را از دست داده است. سه نماينده ديگر ايران نگين اميري پور، فرزين خانجاني و سروش اسكندري نيز در نخستين رقابت خود در سال 2016، مسابقات مالزي و هند را پيش رو دارند تا با جمع كردن امتياز سهميه المپيك را به دست آورند. اميري‌پور نيز در در رده 147 جهان قرار دارد. او همچنين به همراه آقايي، جايگاه 64 جهان را در بخش دونفره در اختيار دارد. فرزين خانجاني و سروش اسكندري، به ترتيب نفرات 155 و 156 جهان هستند. اين دو بازيكن در بخش دو نفره نيز رده 98 جهان را در اختيار دارند. سه بدمينتون باز ايراني، رقابت‌هاي‌شان را در سال 2016 با حضور در مسابقات مالزي كه 19 تا 24 ژانويه برگزار مي‌شود، آغاز خواهند كرد.

حضور هفت آزادكار شاخص تيم ملي در تورنمنت فرانسه
هفت چهره شاخص كشتي آزاد ايران در تورنمنت كشتي فرانسه به روي تشك خواهند رفت. تورنمنت بين‌المللي كشتي آزاد جايزه بزرگ فرانسه از تاريخ نهم بهمن ماه سال جاري در اين كشور برگزار مي‌شود و تيم ملي كشتي آزاد ايران با هفت نماينده در اين رقابت‌ها روي تشك خواهد رفت. كشتي‌گيراني كه به اين رقابت‌ها اعزام مي‌شوند، در جام تختي به عنوان مرحله نخست انتخابي تيم ملي كشتي كه هفته آينده برگزار مي‌شود كشتي نمي‌گيرند و در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي به روي تشك خواهند رفت. شش كشتي‌گير اعزامي به تورنمنت فرانسه به دليل حضور در مسابقات جهاني لاس‌وگاس و كميل قاسمي نيز به دليل حضور در مسابقات كسب سهميه المپيك كه فروردين ماه در قزاقستان برگزار مي‌شود، با نظر كادر فني از شركت در جام تختي معاف شده‌اند. اسامي آزادكاران اعزامي ايران به تورنمنت فرانسه به ترتيب زير است: وزن ۵۷ كيلوگرم: حسن رحيمي/ وزن ۶۵ كيلوگرم: سيد احمد محمدي/ وزن ۷۴ كيلوگرم: حسن يزداني و عليرضا قاسمي/ وزن ۸۶ كيلوگرم: عليرضا كريمي/ وزن ۹۷ كيلوگرم: عباس طحان/ وزن ۱۲۵ كيلوگرم: كميل قاسمي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون