• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3436 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ دي

سرخط خبرها

    رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد، فرنگي و پهلواني جام جهان پهلوان تختي به عنوان مرحله اول انتخابي تيم ملي براي حضور در المپيك برزيل روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري در سالن 12 هزار نفري مجموعه آزادي تهران برگزار مي‌شود. 15 كشور تاكنون براي حضور در اين رقابت‌ها اعلام آمادگي كرده‌اند.
    طباطبايي، سرپرست فدراسيون كاراته مي‌گويد سرمربيان تيم‌هاي ملي بانوان و مردان ايران به زودي معرفي مي‌شوند.
    محمد جعفر مرادي، دونده ماراتن ايران كه سهميه المپيك را كسب كرده است مدعي شده در صورت ادامه‌دار بودن شرايط فعلي به كشور ديگري مهاجرت مي‌كند!
    بهرامي، مربي تيم ملي دووميداني معلولان تاكيد كرد كساني به پارالمپيك 2016 اعزام مي‎شوند كه شانس كسب مدال داشته باشند.
    تيم ملي حفاري با درخشش وزنه برداران فوق سنگين خود توانست مقام قهرماني ليگ جوانان را از تيم نيروي زميني بگيرد.
    رييس يكي از فدراسيون‌هاي ورزشي به اتهام پرداخت رشوه به شعبه ويژه جرايم ورزشي دادسراي فرهنگ و رسانه احضار شده اما تاكنون به دادسرا مراجعه نكرده است.
    اسداللهي، عضو هيات رييسه فراكسيون ورزش مجلس هجمه عربستان به ايران در حوزه ورزش را حساب شده و با برنامه‌ريزي قبلي دانست و در عين حال تاكيد كرد كه فيفا بايد جلوي تاثيرگذاري سياست بر ورزش را بگيرد.
    نخستين اردوي پارالمپيكي تيم ملي فوتبال پنج نفره نابينايان و كم‌بينايان براي شركت در بازي‌هاي 2016 پارالمپيك ريو از ٢٢ دي ماه به ميزباني كرمان آغاز مي‌شود.
    مجمع انتخاباتي فدراسيون والبيال ششم بهمن ماه در هتل المپيك تهران برگزار مي‌شود.
    مهرو كمراني، بهترين مربي جهان و آسيا در رده سني نونهالان، به عنوان مربي در كنار مينو مداح هدايت تيم ملي بزرگسالان بانوان را عهده‌دار شد.
    سايت Inside the games در گزارشي از برگزاري مراسم بزرگداشت «غلامرضا تختي» در تهران نوشت و خبر داد.
    آتش‌سوزي كوچكي در پارك المپيك 2016 ريو اتفاق افتاد. اين آتش‌سوزي به قسمت اداري اين پارك كمي آسيب زد. گفته مي‌شود كه اين آتش‌سوزي از عمد و از سوي كارگران ناراضي اتفاق افتاده است.
    سعودي‌ها به دنبال تحريك كردن ديگر كشورهاي عربي به ويژه قطر براي تحريم فوتبال ايران هستند و فعاليت خود را در اين زمينه شروع كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون