• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3441 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

خبر كوتاه

دستگيري اوباشاني كه نارمك را به هم ريختند
ايسنا| تعدادي از اراذل و اوباش شرق تهران كه شب گذشته در محدوده نارمك اقدام به عربده كشي و ايجاد مزاحمت براي شهروندان كرده بودند، دستگير شدند. شب گذشته تعدادي از اوباش شرق تهران در محدوده كلانتري نارمك كه اقدام به عربده كشي و ايجاد مزاحمت براي تعدادي از اهالي محل كرده بودند درپي تماس شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 و با رسيدن ماموران متواري شدند. اين افراد خودروي تعدادي از اهالي محل را تخريب كردند و قبل از حضور پليس فرار كردند. اما ماموران در كمتر از 13 ساعت كليه عوامل درگير در اين نزاع را شناسايي و دستگير كردند. تحقيقات از اين افراد ادامه دارد.

تشييع پيكر دو  مامور نيروي انتظامي در چالوس
ايرنا| پيكر دو مامور نيروي انتظامي كه در تصادف روز گذشته جاده چالوس جان خود را از دست دادند بعد از اقامه نماز جمعه كرج و با حضور نمازگزاران اين شهر تشييع شد.  رييس پليس شهرستان گفت: اين دو مامور به نام‌هاي استوار ميلاد سارم و سرباز محمد نيكچو راد از كاركنان كلانتري 28 آدران بودند كه روز گذشته در هنگام انجام يك ماموريت كاري با يك دستگاه موتوسيكلت درحال گشت زني در جاده كرج – چالوس از سمت شمال به جنوب بودند كه با يك خودروي تيبا برخورد كردند. با بررسي كارشناسي انجام شده مشخص شده كه اين تصادف به دليل تغييرمسير خودروي تيبا بوده و مقصر شناخته شده است. سرهنگ سيد حسين سيد حقيقي افزود: بعد از سانحه تصادف، يكي از اين دو مامور درحال انتقال به مراكزدرماني و ديگري نيز پس از ساعتي در بيمارستان جان خود را از دست دادند. همچنين پس از مراسم تشييع اين دو مامور، پيكر سرباز محمد نيكجو راد به بهشت سكينه و استوار ميلاد صارم هم به استان گيلان براي خاك‌سپاري انتقال يافتند.

خودرو وانت پيكان طعمه حريق شد
ايرنا| يك خودرو وانت پيكان در مشهد پس از واژگوني آتش گرفت. معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني مشهد گفت: اين خودرو روز جمعه هنگام حركت از ميدان آزادي مشهد به سوي پليس راه امام هادي (ع) در زير پل قائم (عج) به علت نامعلوم تعادل خود را از دست داد و واژگون شد. سرنشينان خودرو كه مصدوم شده بودند به بيمارستان منتقل شدند.

مرگ مشكوك زن جوان در خيابان آفريقا
 تسنيم| برخورد يك دستگاه خودروي سواري به تير چراغ برق در خيابان آفريقا باعث مرگ زن راننده‌اش شد. معاون آموزش و فرهنگ پليس راهور درباره جزييات اين تصادف گفت: ساعت پنج و ۱۲ دقيقه بامداد امروز يك دستگاه خودروي تويوتا با سه سرنشين در محور آفريقا به سمت جنوب پس از تقاطع ميرداماد به تير چراغ برق برخورد كرد و راننده اين خودرو در دم جان خود را از دست داد. دو سرنشين ديگر خودرو نيز مجروح و به مراكز درماني اعزام شدند كه متاسفانه حال هر دو نفر نيز وخيم گزارش شده است. سرهنگ مرادي درباره علت وقوع اين تصادف گفت: عدم هوشياري و توانايي راننده در كنترل خودرو از دلايل بروز اين سانحه رانندگي بوده است.

دستگيري دو نوجوان موبايل قاپ‌ حرفه‌اي
دو موبايل قاپ حرفه‌اي كه اقدام به سرقت موبايل ‏شهروندان مي‌كردند طي اجراي طرح امنيت محله محور در خيابان وليعصر دستگير شدند.  رييس كلانتري 112 ابوسعيد ضمن اشاره به دستگيري دو نفر موبايل قاپ حرفه‌اي در خيابان وليعصر محدوده ‏ابوسعيد به تشريح جزييات پرونده متهمان پرداخت. سرهنگ حسنوند افزود: عصر روز پنجشنبه ماموران تجسس اين كلانتري طي ‏اجراي طرح امنيت محله محور در خيابان وليعصر متوجه ظاهر و حركات مشكوك دو جوان ‏موتور سوار شدند و به آنها دستور توقف دادند. متهمان به محض مشاهده پليس قصد فرار ‏داشتند ولي با سرعت عمل مامورين موفق نشده و بازداشت شدند. ‏در بازرسي از متهمان به هويت (م. ح) و (س. الف) چهاردستگاه ‏گوشي همراه كشف و در بازجويي‌هاي فني اوليه به 12 فقره سرقت اعتراف كردند كه در ‏تماس با صاحبان گوشي‌ها و مواجهه حضوري با متهمان همه شاكيان متهمان را شناسايي ‏كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون