• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3441 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

سعيد جليلي:

بسيجي از خاله زنك بازي‌هاي سياسي دوري مي‌كند

 

گروه سياسي| عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: بسيجي بدون هيچ بهانه‌اي مسووليت را در هر حوزه‌اي مي‌پذيرد و از خاله زنك بازي‌هاي سياسي دوري و سعي مي‌كند به بهترين شكل وظيفه خود را در دفاع از دين و ميهنش انجام دهد. به گزارش خبرآنلاين مهم‌ترين سخنان سعيد جليلي در يادواره سردار شهيد حسيني‌محراب در مشهد به اين شرح است:
  آنچه جنگ ما را نسبت به ساير جنگ‌ها متمايز كرد جهت و هدف هشت سال دفاع مقدس بود و در اين ميان حضور ولي فقيه عادل مناسبت جديدي و افق مديريتي تازه‌اي را در جنگ به وجود آورد كه جنگ ما را نسبت به ساير جنگ‌ها متمايز كرد.
  سال 59 عده‌اي مي‌گفتند با اين هجمه‌هايي كه شكل گرفته اين نظام به زودي از بين مي‌رود اما در پايان ديدند كه در كنار تمامي اين هزينه‌هايي كه انجام مي‌دهند نه تنها پيروزي به دست نمي‌آورند بلكه روز به روز بر قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران مي‌افزايند.
  در تمامي جنگ‌ها فرمانده به سرباز مي‌گويد كه به ميدان جنگ برود اما جنگ تحميلي داستاني متفاوت داشت، كسي كه ايمان دارد در برابر آخرين تكنولوژي نظامي مي‌ايستد و دشمن را از همين ايمان مي‌ترساند كه قادر به انجام هر كاري است.
  دشمن در برابر احمدي روشن‌ها كه از هيچ تهديدي نمي‌ترسند تمام توان خود را به كار گرفته است، شهداي ما به عنوان يك نيروي هميشه در صحنه حاضر بودند كه هيچ‌گونه افراط و تفريطي نداشتند و جدا از مسائل سياسي به فكر كشور خود بودند.
  خودباوري و مردم باوري زمينه ساز تمام پيروزي‌هاست، برخي در داخل كشور عنوان مي‌كنند كه هزينه مبارزه زياد بوده و سعي مي‌كنند دستاوردهاي ملت را كوچك نشان دهند اما اين اشتباه است و ترديد ايجاد مي‌كند.
 پس از تصويب قطعنامه دشمن باور كرد كه تنها با مدل نفوذ مي‌تواند در مقابل كشورمان مبارزه كند، همين موضوع سبب شد كه دشمن پروژه ايجاد ترديد در باور‌هاي مقاومت و انقلاب را كليد بزند.
  امام خميني (ره) از مدت‌ها پيش بيان كرد كه پروژه دشمن نفوذ است و ابعاد آن را بيان كرد و ما شاهد بوديم كه تاكنون از چه مسائلي براي نفوذ استفاده كرده‌اند، بايد ببينيم كه ايجاد 170 شبكه ماهواره‌اي چه هدفي داشته اما قطعا هدف آنها پر كردن اوقات فراغت نبوده است.
  گروهك‌هايي مثل داعش پياده نظام رژيم صهيونيستي هستند و بر همين اساس سعي مي‌كنند دعواي اسلام و استكبار را از مسير خود خارج كنند و دعواي درون جهان اسلام را رقم بزنند، اما اگر دفاع مقدس در بين ملت‌ها تكثير شود پيروزي‌هاي پي در پي را رقم خواهد زد و معادلاتي مانند تسخير يك‌شبه يمن را
برهم   مي‌زند.
  رفاه كشور ما با اجراي دفاع مقدس تحقق مي‌يابد و ارزشمندترين گنج آن دوران باور به توان داخلي و اقتصاد مقاومتي است كه امروز بايد به صورت گسترده در كشور اجرايي شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون