• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3135 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر

خبر كوتاه

كشف 11 هزار متر لوله انتقال گازوييل قاچاق در «سيريك»

ايرنا| فرمانده درياباني سيريك گفت: ماموران اطلاعات و عمليات درياباني شهرستان در يك عمليات ضربتي 11 هزار متر لوله انتقال گازوييل قاچاق را در نوار ساحلي كشف كردند.  سرهنگ «حميد چگني» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ايرنا، با اشاره به اينكه قاچاقچيان لوله‌هاي انتقال گازوييل را از منازل به دريا جازسازي كرده بودند، افزود: اين عمليات روز گذشته در راستاي مبارزه با قاچاق سوخت و انسداد مرزي و همچنين پاكسازي سواحل مناطق آلوده به سوخت در شهرستان صورت گرفت. وي بيان داشت: همچنين شب گذشته ماموران پاسگاه مرزي دريايي كرتان با اطلاع از ورود محموله مواد مخدر از ساحل روستاي خرگوشي به روستا و تعقيب قاچاقچيان و درگيري مسلحانه، مقدار 206 كيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش و ترياك كشف كردند. فرمانده درياباني سيريك اظهاركرد: در اين رابطه يك دستگاه خودرو با هويت معلوم به همراه چند عدد سيم كارت همراه اول و ايرانسل از قاچاقچيان كشف و متهمان با استفاده از تاريكي هوا متواري شدند كه عمليات براي شناسايي و دستگيري آنها در دست اقدام است.

خالي كردن حساب با يك پيامك

مهر| ماموران پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان مركزي، متهماني را كه با استفاده از پيامك‌هاي تبليغاتي حساب شهروندان را خالي كرده بودند، شناسايي و دستگير كردند. سرگرد مصطفي نوروزي، رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان مركزي در تشريح اين خبر گفت: فردي با مراجعه به اين پليس مدعي شد پيامي به شرح «شما در مسابقه برنده شده‌ايد. لطفا جهت دريافت اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس بگيريد» به تلفن همراه وي ارسال و وي نيز با شماره مورد نظر تماس گرفته است. وي ادامه داد: متهمان موفق شده بودند با افراد مختلف تماس گرفته و با كشاندن آنان به پاي دستگاه عابر بانك شماره حساب، شماره كارت، رمز دوم و ديگر مشخصات بانكي را از آنان گرفته و بدون تحويل جايزه از حساب‌شان مبلغ سه ميليون و ۸۰۰ هزار ريال برداشت كنند. نوروزي تصريح كرد: با تشكيل پرونده، ماموران اقدامات خود را آغاز و با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي در اين رابطه دو نفر را شناسايي و دستگير كردند. رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان مركزي با تاكيد بر اينكه شهروندان بايد در نگهداري اطلاعات حساب‌هاي بانكي خود دقت لازم را داشته باشند، ادامه داد: هيچ‌كدام از بانك‌هاي خصوصي و دولتي و شركت‌هاي مختلف از طريق پيام كوتاه براي برندگان اطلاع‌رساني نخواهند كرد و هيچ يك از ارگان‌ها نيز حق دريافت اطلاعات شخصي و كارت‌هاي بانكي افراد را ندارند. وي هشدار داد: شهروندان تحت هيچ شرايطي اطلاعات بانكي خود را از طريق پيامك به هيچ شماره‌يي ارسال نكنند.

زورگير نقابدار آزادشهر دستگير شد

باشگاه خبرنگاران جوان| فرمانده انتظامي آزادشهر استان گلستان از دستگيري سارق نقابداري كه اقدام به سرقت به عنف كرده بود در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ محمدرضا اصلاني، فرمانده انتظامي آزادشهر استان گلستان در تشريح جزييات اين خبر گفت: روزهاي گذشته فردي با مراجعه به يكي از مراكز انتظامي شهرستان عنوان كرد كه فردي به محل زمين كشاورزي وي مراجعه و با ضرب و جرح وي اقدام به سرقت تلفن همراه، وجوه نقد و وسايل كشاورزي وي كرده است. وي ادامه داد: شاكي در اظهارات خود تاكيد كرد به دليل آنكه سارق نقاب زده بود نتوانسته چهره وي را ببيند اما مشخصات فيزيكي و نحوه پوشش وي را به پليس گزارش كرد. فرمانده انتظامي شهرستان آزادشهر تصريح كرد: در همين راستا تيمي ويژه از ماموران پليس آگاهي شهرستان شناسايي و دستگيري متهم مربوطه را در دستور كار خود قرار دادند. سرهنگ اصلاني تاكيد كرد: پس از ۲۴ ساعت كار اطلاعاتي و پليسي و بررسي سوابق و كنترل آمد و شد سارقان سابقه‌دار و ردزني‌هاي مداوم در ‌‌نهايت دو نفر را كه با يكديگر رابطه دوستي داشتند، شناسايي و به رفتار آنها مشكوك شدند. سرهنگ اصلاني اظهار داشت: پس از بررسي و زيرنظر گرفتن رفتار اين افراد در ‌‌نهايت مخفيگاه آنها شناسايي و با دستور مقام قضايي يكي از سارقان دستگير شد. فرمانده انتظامي آزادشهر ادامه داد: متهم دستگير شده پس از مواجهه با مستندات پليس و مواجهه حضوري با مالباخته در ‌‌نهايت لب به اعتراف گشود. سرهنگ اصلاني خاطرنشان كرد: متهم ديگر نيز با دستگيري همدستش از شهر خارج و متواري شد و تلاش براي دستگيري او ادامه دارد. گفتني است متهم دستگير شده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون