• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3135 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر

بازتاب

مهر| خبرگزاري مهر در گزارشي جالب و بدون درنظر گرفتن ثبات باشگاه استقلال نوشته: «علي كفاشيان كه پس از فشارهاي چند ماهه اخير وزارت ورزش و جوانان اظهارنظري هدفدار داشت، تاكيد كرده حتي در صورتي كه تيم ملي فوتبال در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا نتايج قابل قبولي كسب نكند، بازهم به عنوان رييس به كارش در فدراسيون ادامه خواهد داد. آنچه مهم است اينكه او با اين اظهارنظرش به وزارت ورزش نشان داده كه اجازه نخواهد داد بلايي كه سر استقلال و پرسپوليس آمده و بي‌ثباتي مديريت آنها بدتر از قبل شده، سر فدراسيون فوتبال هم بيايد. حالا كفاشيان براي اينكه فدراسيون فوتبال هم به سرنوشت استقلال و پرسپوليس دچار نشود و حداقل ثبات مديريت را داشته باشد تاكيد كرده حتي اگر تيم ملي نتيجه هم نگيرد بازهم رييس فدراسيون باقي خواهد ماند. » به نظر مي‌رسد اين گزارش مهر تاييدي به حضور علي كفاشيان باشد.
نسيم و تسنيم| امير عابديني در دو مصاحبه جداگانه، حرف‌هاي متفاوتي زده است. او به خبرگزاري تسنيم گفته: « رياست كميسيون منتخب مجمع بر عهده من و دبير آن كريم بهرامي است. از اين پس هر مشكلي كه ديده شود، به خزانه‌دار اعلام مي‌كنيم كه سند آن در اختيار ما قرار دهد. برخي اعلام كرده‌اند كه تشكيل كميسيون به اين معني است كه با اين كار قصد دارند، كفاشيان را بركنار كنند. بررسي حساب‌هاي مالي چه ربطي به كفاشيان دارد؟ متاسفانه برخي‌، افكار عمومي را اذيت مي‌كنند.» اما او در تسنيم حرف ديگري زده است:
« در صورتي كه تخلفي انجام شده باشد ما گزارش آن را در اختيار مجمع فدراسيون فوتبال قرار مي‌دهيم و آنها تصميم‌گيري مي‌كنند. اين امكان وجود دارد كه حتي مجمع حكم به بركناري كفاشيان هم بدهد البته اگر چيزي ثابت بشود چون تمام اين مسائل الان در حد حدس و گمان است. » حتما خبرهايي هست...
بانك ورزش| محمد خاكپور به عنوان سرمربي تيم ملي اميد انتخاب شد و شايعه شده مايلي كهن به زودي به عنوان مدير فني اين تيم انتخاب خواهد شد. اما شنيده‌هاي خبرنگار بانك ورزش از جلساتي كه به انتخاب خاكپور منجر شد نشان‌دهنده اين است كه هيچ كدام از اعضاي كميته فني فدراسيون موافق خاكپور نبودند. اعضاي كميته فني، هومن افاضلي را براي اين سمت مدنظر داشتند اما كفاشيان با اعلام اينكه افاضلي حمايت رسانه‌ها را ندارد و بهتر است شما هم از خاكپور حمايت كنيد، نظر آنها را هم عوض مي‌كند. كفاشيان در اين جلسه اعلام مي‌كند با انتخاب خاكپور، كاشاني هم به تيم اميد برمي‌گردد و مي‌توان رابطه او را با فدراسيون حفظ كرد. كفاشيان مي‌داند كاشاني در بخش درآمدزايي مي‌تواند به فدراسيون كمك كند و به خاطر همين روي ماندن مديرعامل سابق پرسپوليس در فدراسيون اصرار دارد. در نهايت اين اتفاق مي‌افتد و هومن افاضلي هم كه از ماجرا مطلع مي‌شود، مصاحبه‌يي انجام مي‌دهد و مي‌گويد: انتخاب خاكپور كاملا سياسي بود!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون