• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3446 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن

خبر كوتاه

خودكشي ناموفق مردي در متروي اكباتان
ايرنا|  اقدام به موقع ماموران ايستگاه مترو مانع از خودكشي مردي كه روي ريل قطار در ايستگاه متروي شهرك اكباتان ايستاده بود، شد.  يكي از شاهدان عيني اين ماجرا دقايقي قبل از خودكشي اين مرد گفت: حوالي ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه يك مرد ميانسال قبل از رسيدن مترو به داخل ايستگاه، خود را روي ريل قطار انداخت.  او حدود يك دقيقه روي ريل قطار قرار داشت كه ماموران ايستگاه مترو و نيروي انتظامي به سرعت وارد عمل شده و اين مرد را از محدوده عبور قطار خارج كرده و به محوطه ايستگاه انتقال دادند.

«رگ‌زني» يك دانشجو در اعتراض به نمره
ايسنا| صبح روز چهارشنبه يكي از دانشجويان دانشكده علوم اداري و اقتصادي دانشگاه فردوسي به علت نگرفتن نمره قبولي از استاد درس مربوطه اقدام به رگ‌زني كرد. يكي از همكلاسي‌هاي اين دانشجو گفته كه او دو مرتبه اين درس را با استاد مورد نظر انتخاب كرده بود. در سري اول او با اطمينان از اينكه نمره قبولي گرفته از استاد خواست تا برگه امتحانش را به او نشان دهد اما استاد اين كار را نكرد. وقتي براي بار دوم با نمره سه روي تابلوي اعلانات رو به رو شد همراه با ديگر دانشجوياني كه نمره قبولي نگرفته بودند براي اعتراض پشت در اتاق استاد رفتند. اما استاد به آنها گفت هر كسي وارد اتاق من شود نمره‌اش صفر مي‌شود. دكتر جوان‌جعفري، رييس دانشكده علوم اداري و اقتصادي دانشگاه فردوسي گفت: من زماني كه اين اتفاق رخ داد حضور داشتم و كار انتقال اين دانشجو به بيمارستان را انجام دادم. به هر حال اين اعتراضي بوده و دانشجو هم حق اعتراض دارد و قابل بررسي خواهد بود.  

كارگر اخراجي كلاهبردار شد
باشگاه خبرنگاران جوان| كارگر اخراجي كه به صورت غيرمجاز 205 ميليون ريال از حساب صاحبكار سابق خود برداشت كرده بود شناسايي و دستگير شد. فردي با مراجعه به پليس فتاي شهرستان دماوند گفت: با مراجعه به بانك متوجه برداشت غيرمجازمبلغ 205 ميليون ريال وجه از حساب بانكي‌اش شده است. بعد از تحقيقات پليس مشخص شد كه متهم، كارگر سابق شاكي بوده كه اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب صاحبكار سابق خود كرده است. سرهنگ «محمدي»، رييس پليس فتاي شرق استان تهران گفت: او كه در دوره همكاري با جلب اعتماد صاحبكار خود رمز دوم حساب او را فعال كرده بود پس از اخراج از محل كار اقدام به برداشت وجه كرده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون