• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3450 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن

تا انتخابات

انتشار اسامي داوطلبان رد صلاحيت شده قانوني نبود
رييس هيات نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: عامل انتشار ليست محرمانه داوطلباني كه صلاحيت آنها تاييد يا احراز نشده شناسايي مي‌شود. به گزارش ايسنا، محمدحسين روحي‌يزدي اظهار كرد: هيات نظارت استان البرز اسامي كانديداهاي رد صلاحيت شده و همچنين داوطلباني كه صلاحيت آنها احراز نشده را به صورت محرمانه به فرمانداري ارايه كرده بود، ولي متاسفانه اين اسامي در فضاي مجازي علني شد. وي خاطرنشان كرد: اعلام اسامي اين كانديداها در فضاي مجازي، بازي با آبروي آنها بوده و نه از لحاظ قانوني و نه از لحاظ شرعي و انساني مورد تاييد نيست. روحي يزدي افزود: اينكه چه كسي اين ليست را در اختيار برخي رسانه‌ها قرار داده در حال بررسي است و بدون شك در صورت شناسايي با وي برخورد قانوني خواهد شد. اين مسوول توضيح داد: هيات نظارت استان از عاملان انتشار اين ليست محرمانه شكايت كرده و بدون شك اين اقدام غيرقانوني آنها بي‌پاسخ نخواهد ماند. رييس هيات نظارت بر انتخابات استان البرز بيان كرد: فعاليت در شبكه‌هاي مجازي چارچوب و قواعد خاص خود را دارد و فعالان اين حوزه نبايد از اين چارچوب خارج شوند. روحي يزدي در پايان گفت: بدون شك فضاي شبكه‌هاي اجتماعي و مجازي در روزهاي باقي مانده تا انتخابات به دقت رصد مي‌شود و با كساني كه با انتشار مطالب بي پايه و اساس قصد تخريب يا تبليغ مغرضانه كانديدايي را داشته باشند برخورد مي‌شود.

ديدار  اعضاي  ستاد انتخابات  استان  قم
 با آيت‌الله موسوي‌اردبيلي
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم و رييس ستاد انتخابات استان به همراه ديگر اعضاي اين ستاد، با آيت‌الله موسوي اردبيلي ديدار كردند. به گزارش ايسنا، آيت‌الله سيدعبدالكريم موسوي اردبيلي در اين ديدار، با اشاره به تلاش نظام اسلامي براي برگزاري انتخابات شكوهمند در اسفند ماه امسال، براي دست اندركاران برگزاري انتخابات در راستاي انجام اين وظيفه خطير آرزوي توفيق كرد. معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار قم و رييس ستاد انتخابات استان به همراه ديگر اعضاي اين ستاد در اين ديدار، با ارايه گزارشي از اقدامات هيات‌هاي اجرايي و نظارت در هفته‌هاي اخير اظهار كرد: حضور حداكثري مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري مهم‌ترين هدف اعضاي ستاد انتخابات كشور و استان قم است. احد جمالي در ادامه ابراز اميدواري كرد اين انتخابات همچون دوره‌هاي گذشته با مشاركت عموم مردم شريف قم مواجه شود.

ناجا: 250 هزار پليس امنيت انتخابات را تامين مي‌كنند
جانشين فرمانده نيروي انتظامي از ساماندهي بيش از 250 هزار مامور پليس در تامين امنيت دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري خبر داد. به گزارش ايسنا، سردار اسكندر مومني درگردهمايي تخصصي معاونان عمليات فرماندهي انتظامي استان‌هاي كشور با بيان اينكه تا پايان سال رويدادهايي چون راهپيمايي 22 بهمن، چهارشنبه‌سوري و از همه مهم‌تر دو انتخابات را پيش‌رو داريم، اظهاركرد: درهمين راستا قرارگاه نيروي انتظامي با هدف تامين امنيت انتخابات و فراهم كردن بسترهاي حضور شهروندان در صندوق‌هاي راي و شركت در دو انتخابات سرنوشت‌ساز ايجاد شده است. وي با بيان اينكه قرارگاه تامين امنيت انتخابات در ناجا آغاز به كار كرده است، افزود: بيش از 250 هزار نفر از ماموران ناجا در قالب پليس‌هاي تخصصي بسيج شده‌اند و برنامه‌ريزي‌هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته تا ان‌شاءالله با همكاري مردم و دستگاه‌ها شاهد انتخاباتي پرشور بوده و مردم راي خود را به صندوق بريزند. جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه اين نخستين بار است كه دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان به شكل همزمان برگزار مي‌شود، خاطرنشان كرد: در بعضي از شهرستان‌ها و صندوق‌ها ممكن است به نيروي بيشتري احتياج باشد كه در اين زمينه پيش‌بيني‌هاي لازم انجام شده است. مومني در بخش ديگري از سخنان خود به فعاليت قرارگاه جهادي آموزش در ناجا اشاره كرد و افزود: با تدبير فرمانده ناجا از ابتداي امسال اين قرارگاه راه‌اندازي شده و ارتقاي آموزش‌ها و مهارت‌هاي فردي و سازماني در دستور كار قرار گرفت كه فعاليت اين قرارگاه تا سال 96 ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون