• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3456 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن

تشكل‌ها

تقاضاي بالا براي خريد آبزيان ايراني| رييس سازمان شيلات ايران با اعلام اينكه تقاضاي زيادي براي محصولات آبزي ما در بازارهاي جهاني وجود دارد، گفت: روسيه يكي از كشورهايي است كه تقاضاي بالايي براي ورود محصولات آبزي ما در بازارهاي خود دارد كه اميدواريم در آينده نزديك به اين مهم دست يابيم. حسن صالحي با تاكيد بر توانمندي‌هاي سايت ميگو گميشان اظهار كرد: سايت پرورش ميگوي گميشان بهترين سايت در جنوب شرقي درياي خزر است كه مطالعات اوليه‌اش در اوايل سال 1380 انجام شد و از زمان دولت تدبير و اميد فعاليتش سرعت گرفت و شاهد توليد بسيار خوبي در سال جاري بوديم.

گلستان پنجمين توليد‌كننده ميگو| سيد‌جواد قدس علوي مديركل شيلات گلستان گفت: توليد انبوه ميگو در استان از سال 1390 آغاز شده است و امسال پنجمين سال متوالي توليد ميگو در گلستان بود كه هر سال هم شاهد رشد بهتر و افزايش توليد بوديم. وي با اشاره به پاك بودن مجتمع پرورش ميگو گميشان تصريح كرد: اين مجتمع در سطح بسيار مطلوبي قرار دارد و هدف از اجراي اين طرح در اين منطقه استفاده از آب‌هاي نامتعارف دريا، ده‌ها هزار هكتار اراضي كم بازده و شوره‌زار در شمال استان، ايجاد اشتغال مولد در منطقه و كاهش فشار صيد بر دريا بود.

كشف ۲۰ هزار تن محصول كشاورزي قاچاق| عباس نخعي، مدير مبارزه با قاچاق كالاهاي هدف ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز از كشف 9/19 هزار تن انواع محصولات كشاورزي تا پايان ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: در خصوص تخلفات عرضه ميوه‌هاي قاچاق در ميادين ميوه و تر‌‌بار، با شهرداري مكاتبه كرده‌ايم. قرار بود ميادين ميوه و تر‌‌بار شهرداري از توليد به مصرف و محل عرضه محصولات داخلي باشند نه توليد، دلالي و مصرف، اما از اهداف خود فاصله گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون