• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3468 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ بهمن

قاضي حسين اصغرزاده، رييس شعبه هشتم دادگاه كيفري تهران:

زن هووكش به اعدام محكوم شد

 

اعتماد| زني كه يك سال پيش هووي خود را به خاطر حسادت به قتل رسانده و جسدش را به آتش كشيده بود از سوي قضات شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران به قصاص محكوم شد.
اين حكم در حالي صادر شده كه متهم در جلسه رسيدگي به پرونده‌اش در دادگاه، برخلاف اعترافاتش در بازجويي‌ها، خود را بي‌گناه دانسته و اتهام قتل را انكار كرده است. براساس محتويات پرونده، شهناز متهم است 14 مهر پارسال به خانه سكينه، هووي خود رفته و پس از كشتن او با ضربه‌هاي پي در پي چاقو، خانه‌اش را به آتش كشيده و باعث سوختن جسد نيز شده است. در كيفرخواستي كه از سوي دادستاني براي او صادر شده آمده است: «متهم اعتراف كرده است كه ساعت 7:20 صبح روز حادثه به خانه سكينه رفته و به خاطر حسادت، با چاقوي آشپزخانه چند ضربه به سينه، كمر و پهلوي سكينه زده و او را كشته است. پس از آن نيز براي از بين بردن آثار جرم، خانه را آتش زده كه باعث سوختن جسد نيز شده است. او در بازسازي صحنه جرم نيز به وضوح جزييات حادثه را يك‌بار ديگر نشان داده است.»
متهم اما در جريان رسيدگي به پرونده‌اش در شعبه هشتم، اعترافات خود در بازجويي‌ها را تحت فشار اعلام كرد و با تعريف ماجرايي جديد از حادثه گفت: «من همسر صيغه‌اي حميد – شوهر مقتول – هستم. او به سكينه شك داشت، فكر مي‌كرد با مردهاي ديگر ارتباط دارد. از من خواست تعقيبش كنم و شماره پلاكش را بگيرم و سر از كارش در بياورم. دنبال بهانه‌اي بود تا سكينه را طلاق دهد اما مي‌ترسيد او مرتضي - فرزندش - را از او بگيرد براي همين مي‌خواست براي سكينه پاپوش درست كند. روز حادثه به خانه سكينه رفتم. ماشينش بيرون پارك شده بود. شماره پلاك را گرفتم و سريع برگشتم. در راه خواهر سكينه به من زنگ زد و گفت خانه‌شان آتش گرفته. سريع خودم را رساندم. من در لحظه وقوع حادثه در آنجا نبودم.»
قضات شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران، حكم اعدام را با محرز دانستن وقوع قتل از سوي متهم صادر كرده‌اند. اين حكم در صورت تاييد در ديوان عالي كشور اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها