• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3470 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند

خبر كوتاه

درگذشت يك خبرنگار در تصادف رانندگي
ايسنا| فاطمه مهدوي نيا، از دبيران خبر شبكه خبر در اثر سانحه رانندگي در مسير تهران به سبزوار درگذشت. در اثر واژگوني يك دستگاه خودروي پژو 206 در محور شاهرود - ميامي چهار نفر از جمله فاطمه و زهرا مهدوي‌نيا، از كاركنان سازمان صدا و سيما جان خود را از دست دادند. سروان علي فيض‌منش، جانشين فرمانده پاسگاه پليس بين راهي شاهرود ميامي علت حادثه تصادف را عدم توجه به جلو و ناتواني در كنترل وسيله نقليه ناشي ازخستگي و خواب‌آلودگي راننده خودروي 206 اعلام كرد كه باعث انحراف به چپ و واژگوني شد.  

100 جسد مثله‌شده
در يك زندان كلمبيا
ايرنا| بقاياي جسد دست كم 100 نفر كه در يك زندان نمادين بوگوتا پايتخت كشور بين سال‌هاي 1999 و 2001 مثله شده بودند، كشف شده است. دادستاني كلمبيا با اعلام اين خبر گفته كه اين اجساد در كانال‌هاي زندان لامودلو يكي از مهم‌ترين زندان‌هاي كشور در مركز بوگوتا پيدا شده است. كاترينا هيك، مدير هماهنگي دادستاني‌هاي ملي كلمبيا نيز گفت: هنوز آمار قربانيان دقيق نيست، تعداد اين اجساد به 100 نفر مي‌رسد و حتي مي‌تواند بسيار بيشتر نيز باشد. به گفته او اجساد قربانيان مثله‌شده در كانال‌هاي فاضلاب مدفون شده بود.

معماي دو جنازه
در طبقه سوم آپارتمان
 آنا| جسد زن و مرد 30 ساله‌اي كه به دست قاتل خاموش كشته شده بودند بعد از مدت‌ها در خانه‌شان كشف شد. در ساعت 21:22، 27 بهمن امسال، مرد ميانسالي با آتش‌نشاني شيراز تماس گرفت و از كشف دو جسد در مجتمع مسكوني‌ خبر داد. او به آتش‌‌نشانان گفت: سرايدار مجتمع مسكوني هستم و مدتي است كه بوي تعفن شديدي از واحد طبقه سوم به مشام مي‌رسيد و اهالي مجتمع را آزار مي‌داد. از آنجا كه چندين روز صاحب‌خانه پاسخگو نبود و بوي تعفن به‌شدت اهالي را آزار مي‌داد، در آپارتمان را باز كردم و با جسد بي‌جان زن و مردي داخل آپارتمان مواجه شدم. به دنبال اين خبر، مركز فرماندهي تيم تخصصي كشف جسد از ايستگاه 9 را به محل اعزام كرد. ماموران امداد و نجات با حضور در محل، با جسد متعفن و ورم كرده يك زن و يك مرد حدودا 30 ساله مواجه شدند. اجساد دچار فساد نعشي شده بودند و اين مساله نشان مي‌داد كه از زمان مرگ آنها مدتي گذشته است. سرهنگ حيدري، رييس پليس آگاهي استان فارس در رابطه با علت اين حادثه گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد زن و مردجوان قرباني گازگرفتگي شده‌اند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون