• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3471 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲ اسفند

خبر كوتاه

دستگيري قاتل
پس از 10 سال
ايرنا| «محمد» قاتلي كه 10 سال پيش به علت سه فقره قتل مسلحانه در جاده سيرجان پاريز محكوم شده بود و در راه انتقال به زندان با وارد كردن ضربه به سر راننده حامل خودروي وي موفق به فرار شد مجددا دستگير شد. دادستان سيرجان با اعلام اين خبر افزود: اين فرد به خاطر اينكه شناسايي نشود از پوشش و لباس زنانه استفاده مي‌كرده است. مهدي بخشي افزود: وي پس از فرار همچنان به شرارت و سرقت‌هاي خود در استان كرمان و استان‌هاي همجوار ادامه مي‌داد. دادستان سيرجان افزود: پرونده اين فرد براي بررسي كامل به صورت ويژه در دستور كار قضايي قرار گرفته است. همدستي با سارقان مسلح، ضربه زدن به سر راننده‌اي كه حكم انتقال وي را به زندان داشت، ملبس شدن به لباس ماموران انتظامي و توقف و سرقت تريلر حامل ورقه‌هاي آلياژ مس در جاده
سيرجان‌- ‌بندرعباس در سال 1388 و سرقت 300 راس گوسفند از مردم روستاها از جمله شرارت‌هاي وي در مناطق استان كرمان و استان‌هاي همجوار طي سال‌هاي اخير بوده است.

تعرض به دختر
14 ساله در مشهد
مشرق| « فائزه » ۱۴ ساله كه چند ماه پيش از طريق شبكه‌هاي اجتماعي با اميد آشنا شده بود با نقشه قبلي اميد و سه نفر از دوستانش در يكي از كوچه‌هاي فرعي خيابان ابوذر مشهد مورد تهديد قرار گرفت و به زور وارد خودروي سواري آنها شد. يكي از همسايه‌ها كه شاهد اين صحنه بود موضوع را به مادر دختر نوجوان خبر داد. زن ۳۲ ساله سراسيمه و مضطرب خودش را به كلانتري ۳۹ مشهد رساند و از پليس تقاضاي كمك كرد، رييس پليس مشهد در اين باره گفت: غروب روز دوشنبه زن ۳۲ساله‌اي با مراجعه به كلانتري ۳۹ مشهد از ربايش دخترش توسط چند پسر جوان خبر داد. افسران دايره آگاهي كلانتري ۳۹ مشهد با اقدام‌هاي گسترده دختر نوجوان را كه با وضعيتي اسفبار در خيابان هفدهم طبرسي شمالي مشهد رها شده بود پيدا كردند. جست‌وجوهاي پليسي براي دستگيري مجرم فراري و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.

دستگيري سارقان
خانه ثروتمندان
باشگاه خبرنگاران| منصور و آرمان دو سارقي كه با يك قبضه اسلحه پلاستيكي، نقاب و يك جفت دستكش با پاشيدن اسپري به صورت مالباختگان با آنها درگير شده بودند به دستور پليس دستگير شدند. در ساعت 12:31 بيست و هشتم دي ماه بر اساس اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر يك مورد حضور سارق در آدرس سيماي ايران، مجتمع پرديسان عوامل گشت يگان كلانتري 134شهرك قدس به محل اعزام شدند. سرهنگ سعيد كفراشي، رييس كلانتري 134شهرك قدس درباره اين خبر گفت: در بازجويي‌هاي پليسي مشخص شد متهما‌ن از اعضاي باند سارقان مسلحي هستند كه در شمال پايتخت اقدام به سرقت از منزل شهروندان مي‌كنند كه پرونده متهمان جهت تحقيقات بيشتر و كشف ساير جرايم‌شان و همچنين شناسايي شاكيان و مالباختگان در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون