• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3475 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ اسفند

خبر كوتاه

نجات مادر باردار
با آمبولانس هوايي
ايرنا| مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان از نجات جان يك مادر باردار 31 ساله در نخستين ماموريت آمبولانس هوايي در استان خبر داد. فاطمه نوروزيان گفت: اين زن باردار در دومين بارداري خود با سابقه تشنج به دليل قطع خود‌سرانه داروي ضد تشنج در هفته 36 بارداري دچار تشنج مي‌شود. وي افزود: بلافاصله با انتقال بيمار به بيمارستان حاجي‌آباد تمام اقدامات درماني روي وي انجام شد و بيمار سپس جهت انجام بررسي‌ها و مراقبت‌هاي فوق تخصصي با آمبولانس هوايي از شهرستان حاجي آباد به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس منتقل شد. وي با بيان اينكه دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان براي تامين اين آمبولانس هوايي با يكي از سازمان‌ها در استان قرارداد بسته است، خاطرنشان كرد: پيش از اين به دليل نبود بالگرد استاندارد، خدمات دهي از طريق اورژانس هوايي ميسر نبود.

قتل شوهر سابق
 با همدستي دو مرد
پليس | يك زن و دو مرد كه با همدستي هم، شوهر سابق زن را به قتل رسانده‌اند، از سوي پليس چالوس شناسايي و دستگير شدند. به دنبال قتل مردي جوان در چالوس تيمي از كارآگاهان پليس رسيدگي به آن را آغاز كردند. در تحقيقات مشخص شد مقتول پيش از حادثه با همسر سابق خود ارتباط تلفني برقرار كرده است. به اين ترتيب زن جوان به عنوان سرنخي مهم تحت تعقيب قرار گرفت و سرانجام همراه دو مرد ديگر در يكي از استان‌هاي غربي كشور دستگير شد. او در بازجويي‌ها گفت: «چند وقت پيش با يكي از متهمان در فضاي مجازي آشنا شدم. همزمان شوهر سابقم – مقتول – مدام با موبايلم تماس مي‌گرفت و مزاحم مي‌شد. سرانجام تصميم گرفتيم او را به قتل برسانيم. ما اين كار را سه نفري انجام داديم. » با ثبت اعترافات متهمان، پرونده براي رسيدگي بيشتر و صدور حكم در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.

انفجار اتوبوس مسافربري
ايرنا| يك دستگاه اتوبوس مسافربري اسكانيا در شهر گناباد دچار حريق و منفجر شد. اين اتوبوس حامل
20 مسافر بود كه در پي نشت سوخت و انفجار ناشي از آن دچار حريق شد. اين حادثه در خيابان شهداي واقع در محدود مركزي گناباد رخ داده است. به گزارش تارنماي محلي گنابادنيوز، در اين حادثه به كسي آسيبي وارد نشده است.

كشف بيش از پنج تن مواد مخدر
ايرنا| فرمانده درياباني هرمزگان گفت: با تلاش ماموران درياباني استان از ابتداي امسال تا پايان بهمن ماه پنج تن و 413 كيلوگرم انواع مواد مخدر در نوارهاي مرزي استان كشف شده است. سرهنگ علي ميرشمسي گفت: در اين مدت با تلاش نيروهاي درياباني استان 355 دستگاه خودرو، 187دستگاه موتوسيكلت و هزار و 503 فروند شناور قاچاقچيان توقيف و 136 نفر قاچاقچي مواد مخدر نيز دستگير شدند. وي افزود: همچنين در اين مدت 41 ميليون و 950 قلم انواع كالاي قاچاق نيز توسط ماموران درياباني هرمزگان كشف و دو هزار و 90 قاچاقچي كالا نيز دستگير شدند. از ابتداي امسال تا پايان بهمن ماه 72 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامي هرمزگان كشف شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون