• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3483 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ اسفند

خبر كوتاه

مركز اطلاع‌رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ:
درگيري دو شرور به بيمارستان كشيده شد
اعتماد| شروري كه در يك نزاع، شرور ديگري را مجروح و راهي بيمارستان كرده بود، با همدستي مردي ديگر به بيمارستان رفت و بار ديگر مجروح را مورد ضرب و جرح قرار داد. مركز اطلاع‌رساني پليس پايتخت با صدور اطلاعيه‌اي جزييات اين حادثه را بازگو كرد. در اين اطلاعيه آمده است: «شامگاه جمعه در شمال تهران دو اراذل و اوباش سابقه‌دار تهران با يكديگر درگير شدند كه اين نزاع منجر به چاقوكشي و مجروح شدن يكي از آنها و انتقالش به بيمارستان شد. در ادامه ضارب اصلي كه از محل گريخته بود، به اتفاق يكي از همدستانش به بيمارستان محل بستري فرد مجروح رفت و ضمن ايجاد درگيري با كادر بيمارستان، مجددا اقدام به ضرب و جرح طرف مقابل خود در درگيري كرد و متواري شد.» براساس اطلاعيه پليس، همدست ضارب دستگير شده و تحقيقات براي دستگيري متهم رديف اول همچنان ادامه دارد.  

هتك حيثيت خانم جوان توسط فاميل نزديك
باشگاه خبرنگاران| فردي كه در فضاي مجازي اقدام به انتشار تصاوير و فيلم‌هاي خصوصي يكي از نزديك‌ترين اقوام خود كرده و باعث هتك حيثيت و آبروريزي وي شده بود توسط پليس فتاي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد. متهم كه او نيز خانمي جوان از اقوام نزديك شاكي بود در مواجهه با مدارك و مستندات پليس فتا صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را انتقام‌جويي و هتك حيثيت شاكي به علت اختلافات خانوادگي عنوان كرد. سرهنگ غلامرضا شهرياري رييس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: در پي شكايت خانمي جوان به پليس فتا مبني بر اينكه فيلم‌ها و تصاوير شخصي و خانوادگي او در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي منتشر شده، بررسي موضوع در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفته بود.

2 كشته در تصادف پرايد با هيوندا
فارس| برخورد يك دستگاه سواري پرايد با هيوندا ساعت 12:20 روز جمعه در محور اصفهان كيلومتر 25 محور دهاقان بروجن سبب حادثه ديدن هفت نفر شد. سيدمصطفي مرتضوي، سخنگوي سازمان امداد و نجات گفت: دو نفر در اين حادثه جان خود را از دست داده و پنج نفر نيز مصدوم شدند كه يك نفر از آنها به نزديك‌ترين مركز درماني انتقال يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون