• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3139 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۶ دي

سر خط خبرها

  اشياي تاريخي منطقه خوروين كه حدود 50 سال پيش در بي‌خبري و به دور از چشم ايرانيان با ترفندهاي مختلف در چند بخش از كشورمان به سرقت رفته بود پنجشنبه شب پس از نيم قرن در مراسمي باشكوه كه در شان تمدن و تاريخ ايران بزرگ است در موزه ملي آرام گرفت.
 اعتماد
  احمد علي كيخا، معاون طبيعي سازمان محيط زيست: نگراني مردم و NGOها درباره آشوراده بجاست. سازمان حفاظت محيط زيست مالك آشوراده نيست، طرح مطالعاتي جزيره آشوراده براساس قوانين و ضوابط تصويب شده است و سازمان محيط زيست هيچ‌گونه حق واگذاري ندارد، بلكه تنها در اين مجموعه مديريت مي‌كند.
 ايسنا
 محمد ناظمي اردكاني، ييس سازمان ثبت احوال كشور: بررسي‌هاي آماري نشان مي‌دهد 14 درصد خانواده‌هاي ايراني بدون فرزند و 19 درصد فقط داراي يك فرزند بوده‌اند. اين آمار در نسل‌هاي جديدتر به مراتب نگران‌كننده‌تر است، به اين صورت كه 24 درصد بدون فرزند و 31 درصد فقط داراي يك فرزند هستند كه در مجموع بسيار بيشتر از ميانگين كشوري است. جمعيت ايران به 78 ميليون و جمعيت ايرانيان به 80 ميليون نفر رسيد كه دو ميليون نفر از ايرانيان در خارج از كشور زندگي مي‌كنند. ايسنا
 محمدعلي نيلفروش‌زاده، مشاور معاونت علمي و فناوري رييس‌جمهور: برخي افراد با تبليغات نادرست در خصوص كاشت مو و بهره‌گيري از سلول‌هاي بنيادين در اين خصوص، همچنين جوان‌سازي پوست و رفع چين و چروك با استمسل (سلول بنيادين) قصد گمراهي و دريافت مبالغ گزافي از هموطنان را دارند. كشت سلول‌هاي بنيادين در شرايط خاص قابل انجام است و در مطب شخصي يا كلينيك‌ها امكان توليد، تكثير و تلخيص آن وجود ندارد. اعتماد
   شهلا ميرگلوي بيات، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس: حادثه مسموميت 30 معلول ذهني در مركز نگهداري از معلولان ذهني پاكدشت كه منجر به مرگ سه تن از اين معلولان شد، به طور قطع ناشي از ضعف نظارتي است.
 ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون