• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3492 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۴ فروردين

خبر كوتاه

كشف جسد
در فرودگاه امام
ميزان| دهم فروردين ماموران پليس فرودگاه امام خميني(ره) در تماس با بازپرس جنايي از كشف جسد مرد ميانسالي خبر دادند. با حضور تيم جنايي در محل مشخص شد جسد چادر پيچ شده در حاشيه فضاي سبز فرودگاه بوده و خاك رويش ريخته شده است. پزشك جنايي با معاينه جسد زمان مرگ را يك هفته تا 10 روز قبل و علت مرگ را خفگي اعلام كرد. در حال حاضر تحقيقات براي شناسايي هويت مقتول آغاز شده است.

5 مجروح
 در واژگوني خودرو  
مهر| مسوول جمعيت هلال احمر شهرستان سبزوار از واژگوني يك دستگاه خودروي سواري در محور سبزوار- شاهرود و مصدوميت پنج نفر خبر داد. رضا شهرآبادي گفت: صبح جمعه يك دستگاه خودروي سواري مدل پرايد در ۵۵ كيلومتري محور سبزوار- شاهرود دچار واژگوني شد. مسوول جمعيت هلال احمر شهرستان سبزوار افزود: متاسفانه در اين حادثه پنج سرنشين اين خودرو دچار مصدوميت شدند. وي گفت: پس از اعلام وقوع اين حادثه نيروهاي جمعيت هلال احمر شهرستان سبزوار وارد عمل شده و نسبت به رها‌سازي مصدومان محبوس در كابين خودرو اقدام كردند. وي خاطرنشان كرد: سه مصدوم اين حادثه توسط نيروهاي جمعيت هلال احمر سبزوار و دو مصدوم ديگر نيز توسط اورژانس به بيمارستان سبزوار منتقل شدند.

قتل نو عروس با چاقو
ميزان| مرد 30 ساله‌اي كه همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در بازجويي‌ها انگيزه‌اش را اختلافات خانوادگي اعلام كرد. جمعه هفته گذشته همسايه‌هاي مردي در خيابان نبرد صداي دادو فرياد زن وشوهري را شنيدند و به پليس طلاع دادند. دقايقي بعد با حضور گشت كلانتري سليمانيه در محل او وارد آپارتمان زوج جوان شد و باجسد غرق خون زن جواني داخل خانه روبه‌رو شد. مرد صاحبخانه نيز در گوشه‌اي از اتاق نشسته و به جنازه همسرش زل زده بود. با دستگيري مرد 30 ساله او به قتل همسرش اعتراف كرد. با اعلام موضوع به بازپرس ويژه قتل تهران بلافاصله قاضي ايلخاني به همراه تيم جنايي در محل جنايت حاضر شدند. پزشك جنايي پس از معاينه جسد زن جوان علت مرگ او را اصابت ضربات جسم نوك تيز به گلوي او و خفگي بر اثر بردن عناصر حياتي تنفسي اعلام كرد. با دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني تحقيقات از همسر مقتول آغاز شد و او با اعتراف به جنايت گفت: من و نسترن چند ماه قبل ازدواج كرديم اما به علت اخلافات فكري هر روز با هم درگير بوديم. امروز صبح نيز همسرم بار ديگر موضوعات قديمي را پيش كشيد و دوباره دعواي‌مان شد. مرد همسر كش اضافه كرد: كنترلي روي اعصابم نداشتم، به آشپزخانه رفتم و با برداشت چاقو چند ضربه به گلو همسرم زدم. وقتي او غرق خون روي زمين افتاد مطمئن شدم مرده است. به همين خاطر منتظر ماندم تا ماموران سر رسيدند و دستگيرم كردند. با اعترافات متهم به نام ميلاد او با دستور قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل تهران بازداشت شد و براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي تهران قرار گرفت. در حال حاضر تحقيقات از متهم ادامه دارد.

درگيري مرگبار در مولوي
ميزان| درگيري دو نفر در منطقه مولوي به قتل منجر شد. اين حادثه روز دهم فروردين رخ داد. در اين جنايت پسر 30 ساله قرباني اختلاف قديمي با دوستش شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد پسر 30 ساله به همراه برادرو دوستش قصد رفتن به شمال كشور را داشتند اما قاتل كه با او دوست بود سد راهش شده و با ضربات چاقو او را در خيابان مولوي به قتل رسانده است. تحقيقات براي شناسايي قاتل فراري و دستگيري او ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون