• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3140 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۷ دي

گودرزي در اردو از حل مشكل ملي‌پوشان سرباز گفت

آشتي وزير ورزش و كي روش

گروه ورزش|روز گذشته در حالي كه مهم‌ترين جلسه فوتبال تحت عنوان «مجمع سالانه فدراسيون» برگزار مي‌شد و طبق روال وزير به عنوان فرد نخست ورزش ايران بايد در راس اين نشست قرار مي‌گرفت، محمود گودرزي ترجيح داد تا نصرالله سجادي معاونش را به عنوان جايگزين و رييس مجمع به اين جلسه بفرستد و خود كه به دليل اختلاف با مديران فوتبال، حالت «قهر» با فدراسيون نشينان دارد، مسير كمپ تيم‌هاي ملي را در پيش گرفته و به ديدار ملي‌پوشان و كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي –كه خود را براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا در استراليا آماده مي‌كنند- برود و با آنها گفت‌وگو كند. بازيكنان ايران امروز براي برپايي اردوي پيش از شروع جام ملت‌ها راهي استراليا مي‌شوند.
در حاشيه اين ديدار گودرزي جلسه‌يي را با كي‌روش برگزار كرد تا درباره مشكلات تيم ملي كه مهم‌ترين آنها بازيكنان سرباز است، صحبت كنند. سرمربي پرتغالي پس از اينكه ليست 21 نفره تيم ملي را اعلام كرد، نام دو بازيكن را هنوز مشخص نكرد و خواستار حضور مهرداد پولادي و سروش رفيعي در تيم ملي شد. اين در حالي است كه اين دو بازيكن به علت مشكلاتي كه در سازمان نظام وظيفه دارند، طبق قانون نمي‌توانند در تيم ملي حضور داشته باشند. البته وزير ابراز اميدواري كرد مشكل پولادي و رفيعي حل شود.
مازيار ناظمي، رييس روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان در اين باره گفته: «گودرزي روز جمعه قصد داشت به ديدار ملي‌پوشان بيايد؛ اما با توجه به اينكه روز جمعه بازيكنان در هتل خود را به كادر فني معرفي كردند، اين فرصت مهيا نشد. بنابراين با توجه به اينكه وزير تاكيد داشت كه ملي‌پوشان را ببيند، هماهنگ كرديم و به كمپ تيم‌هاي ملي آمديم. وزير در نهايت به كمپ رفت و گپ و گفت‌وگوي خوبي با كي‌روش و بازيكنان داشت و آنها مشكلات‌شان را مطرح كردند. كي‌روش از حضور ما بسيار استقبال كرد و فكر مي‌كنم ديدار صميمانه‌يي برگزار شد. آنچه در جلسه رخ داد آگاهي وزير از شرايط تيم ملي بود. در جلسه بازيكناني همچون سردار آزمون، سروش رفيعي و جواد نكونام صحبت‌هايي را مطرح و مشكلات‌شان را بيان كردند. حتي مشكلاتي درباره اعزام بازيكنان وجود داشت كه آنها اين مطالب را بازگو كردند. حتي وزير طي چند روز گذشته نامه‌يي به سازمان نظام وظيفه ارسال كرد تا مشكلات آنها حل شود. در جلسه هم درباره اين مشكل صحبت شد. البته بايد بگويم كه گودرزي كم و بيش در جريان امور هست. معتقدم امروز شاهد ديدار خوبي بوديم. توقع وزير از تيم ملي اين است كه آنها به عنوان سربازان از جان و نام ايران در جام ملت‌هاي آسيا دفاع كنند و باعث سربلندي و خشنودي ملت ايران شوند.
نه تنها كي‌روش كه حتي جواد نكونام هم درباره مشكلات سربازي مهرداد پولادي و سروش رفيعي صحبت كرد. سروش رفيعي هم جداگانه با وزير صحبت كرد. آقاي وزير هم مثل يك پدر به صحبت‌ها و مشكلات بازيكنان گوش كرد. اين موضوع به امروز باز نمي‌گردد و وزير چند روز قبل طي نامه‌يي خواستار رفع مشكل چهار بازيكن شده بود. ما اميدوار هستيم تا مشكلات اين بازيكنان رفع شود؛ اما مسائلي به عنوان قانون وجود دارد كه بايد رعايت شود. شك نكنيد آنچه بتوانيم براي حمايت از تيم ملي انجام دهيم، انجام خواهيم داد. اگر بتوان استثنايي براي تيم ملي قايل شد، اين كار صورت خواهد گرفت.
در جلسه امروز(ديروز) درباره مشكلات مالي هم بحث شد. بايد بگويم كه در برنامه‌هاي تلويزيوني هم عنوان شده كه تمام هشت و نيم ميلياردي كه قرار بود وزارت ورزش و جوانان به فدراسيون فوتبال بدهد، پرداخته شده است. مابقي هزينه‌ها بايد از طرف خود فدراسيون درآمدزايي شود.
بحثي كه مطرح است اين است كه همه اقشار حمايت همه‌جانبه‌يي از تيم ملي داشته باشند و در اين جلسه روي اين موضوع بسيار تاكيد شد. البته اين اتفاق كه امروز رخ داد براي تيم ملي اميد هم رخ خواهد داد و زماني كه اين تيم از اردو بازگردد وزير ورزش و جوانان به ديدار آنها خواهد رفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون