• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3513 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

خبر كوتاه

محكوميت برخي پزشكان به‌دليل دريافت زيرميزي

فارس| رييس هيات بدوي سازمان نظام پزشكي از كاهش رابطه صميمي و اخلاقمدار بين پزشك و بيمار خبر داد و گفت: بايد قانون را قبول و اجرا كنيم، در حال حاضر ‌بسياري از پزشكان معروف به دليل دريافت زيرميزي، سه تا شش ماه از طبابت محروم شدند. بنابراين حكم قانون براي همه يكسان است.
ايرج خسرونيا افزود: از بين شكايت‌هاي رسيده  فقط 10 درصد آن مربوط به پول بود و 90 درصد ديگر به مسائلي مانند نرسيدن پرستار، بي‌احترامي، نرسيدن به موقع دارو و... مربوط مي‌شد كه در اين 10 درصد هم، 4 تا 5 درصد شكايتي نشده است.


مولاوردي اعلام كرد
ارتباط مشكلات شغلي زنان و  بهبود وضعيت خانوارها

ايسنا| معاون رييس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با وجود تمهيدات پيش‌بيني شده براي حمايت از زنان در فصل سوم قانون كار، متاسفانه به دليل اجراي ناقص قانون شاهد امتناع از به كارگيري زنان توسط كارفرمايان هستيم. شهيندخت مولاوردي اظهار كرد: با توجه به وضعيت اقتصادي و معيشتي جامعه، اشتغال زنان به يك ضرورت اجتناب ناپذير تبديل شده و يكي از راهكارهاي مهم براي بهبود وضعيت خانوارها، تسهيل شرايط كار و رفع مشكلات شغلي زنان است. وي از جمله چالش‌هاي پيش روي زنان را دريافت دستمزد كمتر نسبت به مردان در شرايط كار مساوي و  نبود امنيت شغلي اعلام كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون