• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3517 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

خودكشي 2 مرد و يك دختر 22ساله

خودكشي دختر جوان با قرص ترامادول

اعتماد| دو روز از حادثه خودكشي پيرمرد 65 ساله روي پل هوايي خيابان ميرداماد مي‌گذرد. پيرمردي كه ميان هياهوي رفت و آمد عابران پياده يك سر طناب آبي‌رنگ را در دست گرفته بود و سر ديگرش را به ميله‌هاي روي پل بسته بود. لحظاتي بعد مردم صداي فرياد قبل از مرگ پيرمرد را شنيدند و وقتي اقدام به رهايي او كردند كار از كار گذشته بود و پيرمرد جان سپرده بود. اين حادثه در ساعت 17:38 دقيقه به كلانتري 103 گاندي اعلام شده بود.
اين در حالي بود كه ساعتي قبل از اين حادثه دختر جوان 22 ساله‌اي در اتاق شخصي‌اش خودكشي كرده بود. صبح روز حادثه وقتي مادر اين دختر جوان به قصد بيدار كردن وارد اتاقش مي‌شود و او را صدا مي‌زند هيچ صدايي از او نمي‌شنود. مادر وقتي پتوي روي صورت دختر را كنار مي‌زند با صورت رنگ پريده و بي‌جان او مواجه مي‌شود و
خيلي زود موضوع را با كلانتري محل درميان مي‌گذارد.
قاضي مدير روستا بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران براي پيگيري اين پرونده به محل زندگي اين دختر و مادرش مي‌رود. مادر اين دختر گفته كه در شب قبل از حادثه دخترش در حال جرو بحث با كسي بوده كه به او طلب ده ميليون توماني داشته است. همچنين مادر اين دختر روي تاقچه كمد بالاي سر اين دختر يك بسته خالي قرص ترامادول پيدا كرده است. اين پرونده از سوي بازپرس مديرروستا در حال پيگيري است.
همچنين دو روز گذشته مرد ميانسالي كه براي درمان به بيمارستان ميلاد مراجعه كرده بود خود را از طبقه اول اورژانس به طبقات زيرهمكف پرتاب و خودكشي كرد.
گفته مي‌شود دليل اين خودكشي دفترچه فاقد اعتبار مرد براي انجام مراحل پزشكي‌اش بوده است. رحمتي، رييس بيمارستان ميلاد گفته در روز جمعه اين فرد به اورژانس بيمارستان ميلاد مراجعه كرده و ويزيت اوليه‌اش انجام شده و سپس براي انجام آزمايشات به سونوگرافي بيمارستان ارجاع داده شده.
اما از آنجا كه دفترچه‌اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش خواسته شده كه به سوپروايزر بيمارستان مراجعه و پشت برگه‌اش را امضا كند تا درمانش به صورت رايگان ادامه پيدا كند.
 اما برادرزاده اين مرد در تماسي به ايسنا گفته عمويم دچار درد شكمي شديد شده بود و در بويين‌زهرا درمانش به خوبي انجام نشد و به همين خاطر به بيمارستان ميلاد تهران مراجعه كرد اما چون اعتبار دفترچه بيمه‌اش تمام شده بود از او طلب 300 هزار تومان پول كرده بودند و با وجود آنكه بستگان ما در مسير بودند تا پول برسانند بيمارستان از بستري وي ممانعت كردند و پس از اين او خودكشي كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون