• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3541 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ خرداد

ويژه

خودروي آريو تاكسي در اصفهان

سايپا نيوز| همان‌طور كه كالسكه‌هاي ميدان نقش جهان، احساس آرامش و چشم‌انداز زيبايي را به هر بازديدكننده هديه مي‌دهد جايگزيني خودروهاي تاكسي فرسوده با خودروي زيبا و ايمن آريو تاكسي با رنگ زرد خورشيدي، زيبايي پايتخت فرهنگي ايران اسلامي را با تغيير مبلمان شهري دوچندان مي‌كند. به گزارش سايپانيوز نخستين محموله از تاكسي آريو به تعداد 150 دستگاه خودرو بر اساس قرارداد منعقدشده بارگيري و تحويل تاكسيراني شهر اصفهان خواهد شد. در سال «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» گروه خودروسازي سايپا با توليد خودروي آريو تاكسي با كيفيت استانداردهاي جهاني و قيمت مناسب، نه تنها در بحث اشتغالزايي، بلكه با عرضه خودروي آريو به ناوگان حمل و نقل عمومي كشور گامي موثر برداشته است.


افزايش توليد در فولادمباركه

 با بهينه‌سازي سيستم انتقال قدرت قلاب اصلي جرثقيل 110 تن فولادسازي شركت فولادمباركه، علاوه بر صرفه‌جويي 7 ميليارد ريالي، كاهش زمان تعميرات و افزايش توليد در ناحيه فولادسازي شركت به ارمغان آمد. به گزارش خبرنگار فولاد، دانيال نظري رييس راهبري و تعميرات جرثقيل‌ها و ترانسفركارها با اشاره به بهينه‌سازي سيستم انتقال قدرت قلاب اصلي جرثقيل 110 تن فولادسازي، در خصوص نحوه كار اين جرثقيل گفت: جرثقيل شماره 18 در سالن آماده‌سازي پاتيل (LTS) واحد فولادسازي در حال كار است و وظيفه آن حمل و جابه‌جايي پاتيل‌هاي خالي و همچنين تخليه ته پاتيل‌هاي برگشتي از واحد ريخته‌گري است و سيستم انتقال قدرت قلاب 110 تن اين جرثقيل به نحوي بهينه طراحي شده است.


تجليل از بانك ملت در بوشهر

 همايش تجليل از دستگاه‌هاي برتر استان بوشهر در رعايت حقوق مصرف‌كنندگان با حضور معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، مشاور وزير كشور، معاون استانداري و جمعي از مديران اجرايي استان برگزار شد و بانك ملت به عنوان دستگاه برتر استان مورد تجليل قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در اين همايش، از دستگاه‌هاي برتر استان بوشهر كه در ارزيابي صورت گرفته و تعيين سطح كيفيت كالا و خدمات، در سطح يك رعايت حقوق مصرف‌كنندگان قرار گرفتند تجليل شد. بر اساس اين گزارش، كيواني مدير شعب استان بوشهر در اين همايش به نمايندگي از بانك ملت، تنديس و لوح سپاس اين همايش را از دست دكتر نوابي، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت دريافت كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون