• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3541 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ خرداد

قتل كارمند بانك به خاطر اختلاف مالي

اعتماد| كارمند يكي از بانك‌هاي تهران هرگز تصور نمي‌كرد وقتي براي گرفتن سود پولش به شركت يكي از مشتريانش مي‌رود، سر پول با او درگير شده و به قتل مي‌رسد.
دوم خرداد امسال مردي به ماموران كلانتري 136 فرجام گفت: «دخترم زهرا (28 ساله) از صبح كه به محل كارش رفته ديگر برنگشته و موبايلش هم خاموش است.» ماموران پرونده او را در اختيار تيم فقدان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دادند. شاكي به كارآگاهان اين پايگاه نيز گفت: «دخترم كارمند بانك است و در يكي از بانك‌هاي خيابان شريعتي كار مي‌كند. يكم خرداد، مثل هميشه از خانه بيرون رفت تا سر كار برود اما برنگشت. هرچه تماس گرفتم گوشي‌اش هم خاموش بود.»
با ثبت شكايت پدر مفقودي، كارآگاهان به تحقيق از مدير بانك و همكاران او پرداختند و متوجه شدند كه او ساعت 11 ظهر يكم خرداد با گرفتن مرخصي از بانك خارج شده و پس از آن هيچ تماسي با كسي نداشته است. تحقيقات پليسي نشان مي‌داد كه زهرا چندي پيش بخشي از پول پس‌اندازش به مبلغ 15 ميليون تومان را در اختيار يكي از مشتريان بانك، به نام غفور قرار داده تا سود آن را دريافت كند اما اين اتفاق نيفتاده است. با به دست آمدن اين سرنخ، محل كار غفور در يك شركت دامپروري در سيدخندان شناسايي شد و او مورد تحقيق قرار گرفت. او اما در اظهارات ابتدايي خود ضمن تاييد دريافت پول از زهرا مدعي شد كه هيچ اختلافي در پرداخت سود آن با فقداني نداشته و قرار بود اين سود را به زودي پرداخت كند. اين در حالي بود كه تحقيقات پليس فاش كرده بود كه فقداني قصد داشته تا براي پيگيري نحوه دريافت پول خود به محل سكونت او در فرديس مراجعه كند. به اين ترتيب غفور دستگير و به پايگاه چهارم منتقل شد.
همزمان كارآگاهان تيم فقدان موفق به كشف جسد زهرا شدند كه در نزديكي محل سكونت متهم شناسايي شده بود. نظريه پزشكي قانوني نشان مي‌داد كه او به دليل شكستگي شديد از ناحيه پشت سر به قتل رسيده است.
به اين ترتيب متهم بار ديگر مورد بازجويي قرار گرفت و اين‌بار به قتل اعتراف كرد و گفت: «روز حادثه، در نزاع و درگيري، زهرا را به عقب هل دادم كه سرش از پشت به زمين خورد و همان‌جا فوت كرد. بعد از آن جسدش را در يك پتو پيچيدم و با ماشين پرايد يكي از دوستانم به بيابان‌هاي اطراف شهريار بردم و همانجا رها كردم.»
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان جزييات پرونده از انتقال متهم به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ براي رسيدگي به جرم قتل خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون