• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3545 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

وزير دادگستري:

به خاطر رقابت سياسي نبايد اجازه داد فضاي حاكم كه به نفع ما است از بين برود

وزير دادگستري گفت: به خاطر منافع بسيار كوچك جعل خبر نكنيم و تحريم شكسته شده را همچنان پابرجا ندانيم. به گزارش ايسنا، مصطفي پورمحمدي گفت: يكي از مسائل مورد تاكيد مقام معظم رهبري انقلابي بودن در تفكر، عمل و رفتار است؛ توليد و حفظ اقتدار نيز از ديگر مسائل مورد تاكيد معظم له بود كه سعي كرديم در حوزه‌هاي مختلف امنيتي، نظامي و فرهنگي اين اقتدار حفظ شود و در موضوع مذاكرات هسته‌اي همين اقتدار موجب شد دشمن در مقابل ما كرنش كند. جمله‌هاي كليدي اظهارات وزير دادگستري به شرح زير است:
 ‌ حفظ اقتدار بسيار مهم است و همگي بايد در حفظ اين وضعيت تلاش كنيم؛ دشمن مي‌خواهد اين اقتدار را در ذهن ما شكسته و توانايي‌هاي ما را محدود نشان دهد كه اگر جامعه‌اي احساس ضعف كند، آسيب مي‌بيند.
 ‌‌ امريكا كه به پيمان‌هاي بين‌المللي پايبند نيست و خوي استكباري و طغيان‌گري دارد، در قبال شكسته‌شدن تحريم‌هاي ما نشان مي‌دهد كه چه دستاورد بزرگي به دست آورده‌ايم؛ اكنون نيز كه امريكا مي‌خواهد با شرارت و بازي‌سازي تحريم‌ها را بازگرداند، دليلي ندارد كه ما اين خواسته طغيان‌گرانه را تقويت كرده و بازي حريف را تمهيد كنيم.
 ‌‌ اروپا نيز بر سر همين موضوع با امريكا مشكل دارد؛ حال آنكه عده‌اي در داخل به دليل ناآگاهي، جهالت و حتي گاهي با جعل خبر به دشمن كمك مي‌كنند و مشخص نيست چه نفعي از اين حركات و بازي كردن در زمين دشمن به دست مي‌آورند. مثلا نامه جعلي رييس شوراي روابط خارجي اروپا به وزير خارجه، حركتي ناپسند، تقويت خط امريكا و مقابله با جمهوري اسلامي ايران است.
 ‌‌ به‌خاطر رقابت سياسي داخلي نبايد اجازه داد فضاي حاكم كه به نفع ما است از بين برود و مي‌بايست تلاش كنيم اين عزت و اقتدار را حفظ كنيم و مراقب باشيم استقلال، عزت، چشم‌اندازهاي والا و دستاوردهاي عظيم را با كوته فكري و منافع بسيار حقير و زودگذر از دست ندهيم.
 ‌اينكه فقط جنبه‌هاي منفي را برجسته كرده و دستاوردها و تحولات مثبت ايجاد شده را ناديده گرفته و براي مردم بازگو نكنيم صحيح نيست؛ نبايد هدف‌گيري‌هاي كلان و دستاوردهاي بزرگ قرباني رقابت‌هاي سياسي شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون