• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3145 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي

خبر كوتاه

آتش‌سوزي در محل تجمع كارتن‌خواب‌ها در تهران

ايسنا| آتش‌سوزي در محل تجمع كارتن‌خواب‌ها در خياباني در پايتخت، چهار مصدوم بر جاي گذاشت.
جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران در تشريح اين حادثه به ايسنا گفت: شامگاه پنجشنبه حادثه آتش‌سوزي در يك باسكول صنعتي متروكه واقع در عبدل‌آباد خيابان لقمان جنوبي به سامانه آتش‌نشاني شهر تهران اعلام و ماموران دو ايستگاه به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران آتش‌نشاني در محل حادثه مشاهده شد گودالي به وسعت 20 مترمربع كه قبلا باسكول بوده است و ساليان سال بود كه از آن استفاده‌يي نمي‌شد تبديل به محلي براي تجمع افراد بي‌خانمان و معتادان شده است كه در اثر آتش‌سوزي ضايعات در اين گودال مردم با سامانه 125 آتش‌نشاني تماس گرفتند و ماموران در محل حادثه حضور پيدا كردند. ملكي بيان داشت: آتش‌نشانان بلافاصله چهار نفر از افرادي كه در آتش گرفتار شده بودند از جمله يك دختر 18 ساله و سه مرد 25 تا 30 ساله را كه دچار دودگرفتگي نيز شده بودند از اين گودال خارج و تحويل عوامل اورژانس دادند.

قتل دوست قديمي به خاطر سرقت

باشگاه خبرنگاران| مرد جواني كه به خاطر سرقت دوستش را به قتل رسانده بود، به زودي در دادگاه كيفري محاكمه مي‌شود. اول فروردين سال 93 نخستين قتل سال به اطلاع ماموران رسيد و كارآگاهان پليس براي تجسس در اين خصوص راهي محل حادثه شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد مرد جواني با ضربات چاقو به قتل رسيده است كه قاتل خيلي زود شناسايي و دستگير شد. وي در بازجويي‌ها با اعتراف به اين قتل در خصوص انگيزه خود به ماموران گفت: محمود دوستم بود. او بيشتر اوقات در خانه ما رفت و آمد داشت. يك روز كه به خانه ما آمد، بعد از رفتنش متوجه شدم كه مقداري پول و مواد مخدرم سرقت شده است. همان روز تلفن دخترم زنگ خورد و شماره همسرم افتاده بود. تلفن را برداشتم و متوجه شدم كه محمود تلفن همسرم را هم سرقت كرده است. براي همين خيلي عصباني شدم و به خانه او رفتم، با هم درگير شديم و من از روي عصبانيت چاقويي را از آشپزخانه برداشتم و او را زدم.
 با اعترافات متهم، صحنه جنايت بازسازي و پرونده براي رسيدگي به شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد و قرار است متهم به زودي در همين شعبه محاكمه شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون