• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3549 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

بازتاب

پيرو گزارش روز شنبه روزنامه اعتماد به نقل از پايگاه خبري جماران در صفحه سه با تيتر «بدهي هشت ميليارد توماني و تصاحب يك شركت دارويي توسط يك آقازاده» مهناز افشار توضيحاتي را در مورد اين پرونده به روزنامه اعتماد ارايه كرد كه متن اين توضيحات در راستاي وظيفه اطلاع‌رساني و بدون هيچ‌گونه دخل و تصرفي در ادامه مي‌آيد:

 

هرچقدر سكوت مي‌كنم گستاخ‌تر مي‌شوند...

هزار و يك ادعا و تهمت رنگارنگ دارند اما براي قصه‌هاي‌شان يك مدرك كوچك هم ندارند. اينها حتي تصوير فرد ديگري را به جاي همسرم منتشر مي‌كنند، نام درست او را نمي‌دانند و در متن خبرهاي دروغين‌شان از نام و تصوير اشتباه استفاده مي‌كنند و مردم را گمراه مي‌كنند. بعد ادعا دارند خبرهاي‌شان موثق است. از اين خيالپردازان مي‌خواهم ظرف يك هفته اگر مدركي دارند منتشر كنند تا من نيز آگاه و همراه آنها شوم وگرنه پس از يك هفته بدون هيچ شوخي و مدارايي اين‌بار سكوت نخواهم كرد و هر خبر كذب و دروغي را تا حكم نهايي دادگاه دنبال و اعاده حيثيت خواهم كرد.
پيرو خبر منتشر شده در روزنامه اعتماد من نيز منتظر حكم دادگاه هستم تا يك‌بار براي هميشه تكليف اين اخبار مشخص شود و همچنين شكايات جديدي را عليه خيالپردازان مطرح و تا انتها آن را پيگير خواهم بود. اينجانب مهناز افشار همه را به چالش باور نكردن اخبار فاقد سند و مدرك و شنيدن صداي وجدان‌شان دعوت مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون