• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3551 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

خبر كوتاه

اعتراض هواداران استقلال مقابل مجلس
هواداران استقلال ديروز مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع كردند. بعد از اينكه هواداران استقلال هفته گذشته مقابل وزارت ورزش حاضر شده و وزير ورزش را به پرسپوليسي بودن متهم كردند، نقل و انتقالات اين تيم بازهم به شكل خوبي پيش نرفت. با پيوستن وحيد اميري به پرسپوليس اين هجمه‌ها بيشتر شد و كار به جايي رسيد كه ديروز هواداران استقلال مقابل مجلس شوراي اسلامي حاضر شده و عليه وزير ورزش شعار دادند. آنها با در دست داشتن پلاكاردهايي كه پوستر وزير ورزش با پيراهن پرسپوليس روي آن است، به روند تيم خود اعتراض كردند. اين در حالي است كه ديروز باشگاه استقلال در اطلاعيه‌اي از هواداران خود خواسته بود مقابل مجلس حاضر نشوند.

شوايني از شادي گلش گفت
شوانشتايگر كه بعد از مدت‌ها مصدوميت به عنوان بازيكن تعويضي وارد زمين شد و گل دوم ژرمن‌ها مقابل اوكراين را به ثمر رساند، درباره شادي گلش گفته: «وقتي شادي گل مي‌كردم آنقدر سريع و جدي دويدم كه نفسم بند آمده بود. اتفاقي كه افتاد فوق‌العاده بود. اين همان چيزي بود كه آرزويش را داشتم. مهم‌تر از همه هم اين بود كه تيم‌مان برنده شد. هنوز مصدوميتم طوري برطرف نشده كه 90 يا 120 دقيقه بازي كنم. اما احساس مي‌كنم مي‌توانم بازي كنم. احساس واقعا خوبي دارم. فكر مي‌كنم اگر سالم بمانم مي‌توانم دوباره به اوج بازگردم. اميدوارم بتوانم بيشتر هم بازي كنم.» شوايني در حالي گل دوم تيمش در بازي با اوكراين را زد كه لوو او را براي گرفتن زمان بازي به زمين فرستاده بود.
 
درخواست كنعاني‌زادگان
از مسوولان استقلال
محمدحسين كنعاني كه فصل گذشته دوره خدمت خود را در ملوان پشت سرگذاشت ظهر ديروز جلسه‌اي را با مسوولان استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزار كرد. در اين جلسه مسوولان استقلال از اين بازيكن خواستند كه رقم پيشنهادي خود رابراي عقد قرارداد به آنها ارايه دهد اما ظاهرا اين بازيكن از مسوولان اين تيم خواسته است تا بعد از بررسي ساير پيشنهادات تيم فصل بعد خود را انتخاب كند. اين در حالي است كه پندار خمارلو، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس ديروز در گفت‌وگو با سايت‌هاي خبري تاكيد كرد كه اين بازيكن تحت قرارداد پرسپوليس است.

شوخ‌طبعي آذري: يكي به كاوه بگويد با ما تماس بگيرد
كاوه رضايي اين روزها ستاره سهيل شده است. هيچ‌كس از او خبر ندارد اما همه او را مي‌خواهند. سعيد آذري، مديرعامل ذوب‌آهن هم درباره وضعيت او با شوخ طبعي ذاتي اصفهاني‌ها حرف زده است: «كاوه چند روزي براي مذاكره به قطر رفته بود و تازه به ايران بازگشته است. به هر حال هركس كه صحبت‌هاي ما را مي‌خواند و كاوه رضايي را مي‌بيند، به او بگويد كه با باشگاه تماس بگيرد! كاوه بازيكن آزاد است ولي مي‌خواستيم يك بيانيه بدهيم تا هركسي كه او را ديد، بگويد با ما تماس بگيرد! ما هرچه براي كاوه پيام گذاشتيم، جواب ما را نداد.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون