• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3554 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

پيشخوان

انهدام كامل 2 تيم تروريستي و هلاكت 12 تروريست
در شمالغرب كشور

روابط عمومي نيروي زميني سپاه در اطلاعيه‌اي از انهدام كامل 2 تيم تروريستي و هلاكت 12 تروريست در شمالغرب كشور خبر داد. به گزارش فارس، در پي اعلام سردار محمد پاكپور، فرمانده نيروي زميني سپاه مبني بر درگيري رزمندگان قرارگاه حمزه سيدالشهداء (ع) با 2تيم تروريستي ضد انقلاب در شمالغرب كشور، روابط عمومي اين نيرو در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: در پي رخنه 2تيم تروريستي ضد انقلاب در روز گذشته به منطقه مرزي اشنويه براي ايجاد ناامني و شرارت در داخل كشور، رزمندگان قرارگاه حمزه سيدالشهداء (ع) نيروي زميني سپاه با انجام اقدامات دقيق و موفق اطلاعاتي، آنان را شناسايي و طي يك عمليات تعقيب، گريز و درگيري آنها را متلاشي و 12 نفر از تروريست‌ها را به هلاكت رساندند.
اين اطلاعيه مي‌افزايد: در جريان اين عمليات مقادير قابل توجهي سلاح، مهمات، تجهيزات و اسناد از تروريست‌ها به دست رزمندگان اسلام افتاد. اين اطلاعيه با اعلام اينكه در اين عمليات 3 تن از رزمندگان دلاور و غيرتمند سپاه اسلام به فيض شهادت نائل آمدند، تاكيد كرد: نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ساير مدافعان انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با اشراف كامل اطلاعاتي و مراقبت‌هاي همه‌جانبه، هرگونه تحرك در مناطق مرزي را با دقت تحت نظر داشته و اجازه نخواهند داد امنيت پايدار و آرامش مثال زدني مردم شريف استان‌هاي مرزي شمالغرب كشور مورد تهديد گروهك‌هاي تروريستي ضد انقلاب و اشرار مسلح وابسته به نظام سلطه و صهيونيسم قرار گيرد.


صدور حكم سه متهم اصلي پرونده حمله حميديه خوزستان

سخنگوي قوه قضاييه از حكم اعدام سه متهم اصلي پرونده حمله تروريستي در حميديه خوزستان خبرداد. به گزارش موج، غلامحسين محسني‌اژه‌اي در مورد آخرين وضعيت پرونده حمله تروريستي در منطقه حميديه خوزستان گفت: در اين پرونده براي متهمان حكم صادر شد و پرونده هفت نفر از متهمان پس از اعتراض به ديوانعالي كشور رفت. وي افزود: بر‌اساس حكم نهايي ديوانعالي كشور براي سه نفر از متهان حكم اعدام صادر شد. اين سه نفر در چند عمليات پنج نفر را شهيد كرده بودند. همچنين براي بقيه متهمان حكم حبس صادر شد.


شرايط دانشگاه اطلاعات و امنيت ملي براي جذب دانشجو در سال 95

دانشگاه اطلاعات و امنيت ملي طي اطلاعيه‌اي شرايط جذب دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد سال 1395 را اعلام كرد. گفتني است متن اين اطلاعيه در سايت وزارت اطلاعات قابل دسترس است كه در آن رشته‌هاي مورد پذيرش و شرايط پذيرش دانشجو اعلام شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون