• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3582 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد

وضعيت مبهم ميزباني تراكتورسازي

سرگيجه در تبريز

در حالي كه تنها يك روز تا آغاز رسمي مسابقات ليگ شانزدهم باقي مانده اما در وضعيتي جالب و البته كم‌نظير در دنيا، هنوز وضعيت ميزباني تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در هفته‌هاي ابتدايي مشخص نيست، چرا كه با توجه به تعويض چمن ورزشگاه يادگار امام(ره) اين تيم نمي‌تواند تا هفته چهارم در اين ورزشگاه از حريفانش ميزباني كند. با توجه به اين وضعيت، باشگاه تراكتورسازي خواستار انجام بازي‌هايش در ورزشگاه اختصاصي گسترش فولاد يا ورزشگاه تختي (باغشمال) تبريز شد كه برگزاري بازي‌هاي اين تيم در ورزشگاه اختصاصي گسترش فولاد از سوي مسوولان اين باشگاه به دليل همجواري با كارخانجات بنيان‌ديزل و سخت بودن برقراري امنيت هواداران پرتعداد احتمالي تراكتورسازي، با مخالفت روبه‌رو شد و ورزشگاه تختي نيز از سوي شوراي تامين، با توجه به موقعيت و البته قديمي بودن اين ورزشگاه و براي جلوگيري از خطرات احتمالي، با مخالفت مواجه شد و حالا در آستانه شروع ليگ، هنوز معلوم نيست كه اين تيم در كدام ورزشگاه از حريفش ميزباني مي‌كند.
البته مسوولان تبريزي، پيشنهاد برگزاري ديدار تراكتورسازي و استقلال خوزستان را در ورزشگاه اختصاصي تراكتور داده‌اند كه اين موضوع نيز از سوي باشگاه تراكتورسازي با مخالفت روبه‌رو شد و با اين اوصاف، باشگاه تراكتورسازي خواستار برگزاري بازي نخستش در كرج شده است. گفته مي‌شود قرار است تا امروز محل نهايي برگزاري ديدار نخست تراكتورسازي در ليگ شانزدهم مشخص شود و با توجه به مخالفت باشگاه گسترش فولاد از انجام اين بازي در ورزشگاه بنيان‌ديزل، به نظر مي‌رسد شاگردان قلعه‌نويي در كرج مقابل استقلال خوزستان قرار خواهند گرفت؛ موضوعي كه با مخالفت جواد ششگلاني، رييس هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي مواجه شده است.
در شرايطي كه مسوولان قول داده‌اند تا قبل از هفته پنجم ليگ برتر ورزشگاه يادگار امام را آماده برگزاري مسابقات تيم‌هاي ماشين‌سازي و تراكتورسازي كنند، به نظر مي‌رسد اين دو تيم تا هفته چهارم براي ميزباني با مشكلاتي روبرو هستند.
طبق اعلام مسوولان بازي‌هاي هفته اول و سوم تراكتورسازي مقابل سايپا و پيكان كه قرار است به ميزباني اين تيم برگزار شود، در انقلاب كرج انجام خواهد شد. از سوي ديگر ماشين سازي در هفته دوم ميزبان است كه بايد مقابل گسترش فولاد به ميدان برود و اين مسابقه در بنيان ديزل انجام مي‌شود. تنها ابهام در اين برنامه برگزاري دربي تبريز در هفته چهارم بين ماشين سازي و تراكتورسازي است كه به گفته مسوولان 2 تيم اين مسابقه در تبريز انجام خواهد شد اما هنوز مكانش مشخص نيست.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها