• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3587 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

مسافر دربستي، زورگير از آب درآمد

باشگاه خبرنگاران| مردي كه تحت پوشش مسافر اقدام به زورگيري از رانندگان خودروهاي سواري مي‌كرد، دستگير شد. اين مرد با عنوان مسافر، خودروها را به شكل دربستي كرايه مي‌كرد و آدرس مسيرهايي مانند جشنواره، نارمك، تهرانپارس و فشم را به راننده مي‌داد.
او در ميان راه و در مسيري خلوت ناگهان سلاح سرد خود را بيرون مي‌آورد و با استفاده از آن از راننده زورگيري و سرقت مي‌كرد. در تحقيقات ماموران از راننده‌هايي كه طعمه اين زورگير شده بودند مشخص شد سارق اموال گرانبها و وجوه نقد راننده‌هاي مالباخته را سرقت مي‌كرده و بعد آنها را از خودروي‌شان بيرون مي‌انداخته و متواري مي‌شده است.
همچنين سارق بعد از طي كردن مسير اندكي با خودروي سرقتي آن را در خيابان رها مي‌كرده است. چندي پيش با ارجاع يك فقره پرونده از سوي مقام قضايي به كلانتري 127 نارمك درباره وقوع چند فقره زورگيري تحت پوشش مسافر از رانندگان محدوده شرق تهران، تيمي از ماموران اين كلانتري تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. بعد از ارجاع اين شكايت ماموران پليس آموزش‌هاي لازم را به رانندگان مسافربر در اين محدوده دادند. همچنين چهره و وضعيت ظاهري متهم براي شناسايي او منتشر شد.
تمهيدات پليس براي دستگيري متهم ادامه يافت تا اينكه مدتي بعد يكي از گشت‌هاي انتظامي كلانتري نارمك متهم را در محدوده نارمك مشاهده كرده و براي دستگيري او وارد عمل شد. متهم پس از مشاهده ماموران ابتدا با ايجاد يك درگيري سعي داشت با سلاح سرد به ماموران حمله كند؛ اما اين فرد سرانجام دستگير و به كلانتري منتقل شد و تحت بازجويي‌هاي انجام شده به جرم خود مبني بر سرقت و زورگيري از رانندگان اعتراف كرد. پليس پايتخت گفت: تعدادي از شاكيان و مالباختگان اين فرد شناسايي شده‌اند اما براي كشف ديگر جرايم احتمالي و رسيدگي به پرونده، اين فرد به همراه پرونده‌اش به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون