• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3589 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد

خبر كوتاه

توضيحات شهرداري درباره تخريب سينما آرش
ايسنا| علي محمد سعادتي، قائم مقام شهردار منطقه 12 در مورد تخريب سينما آرش در خيابان مولوي به دليل ساخت مترو گفت: سينما آرش، ملك خصوصي بوده و توافقات خريد آن در دوره مديريت شهرداري قبلي انجام شده است. وي با بيان اينكه بر اساس سامانه ثبت اطلاعات ساختمان‌هاي ميراثي، سينما آرش ارزش معماري ميراثي ثبت شده‌اي نداشته است، افزود: همچنين براساس نظريه كارشناسان اين سينما جزو املاكي كه معماري ويژه‌اي دارند نيز قرار نگرفته است و تنها سينما آرش داراي ويژگي مركز فرهنگي بودن در منطقه مولوي را دارا بود كه اميدواريم با توسعه برنامه‌هاي فرهنگي در خيابان مولوي اين بخش نيز جبران شود.

آغاز فصل تفاهم نظام پرستاري و وزارت بهداشت
فارس| علي‌محمد آدابي؛ رييس سازمان نظام پرستاري گفت: پس از گذشت چندين ماه، نخستين مواجهه نظام پرستاري با مقام عالي وزارت بهداشت انجام شد و ديدار ما با وزير بهداشت در فضايي پر از تفاهم و صميميت بود كه دغدغه‌هاي پرستاري و وجود تفاوت بين پرستار و پزشك به عنوان گلايه از سوي ما مطرح شد. وزير بهداشت قول داد طي چند روز آينده ميزبان شوراي عالي نظام پرستاري باشد و مطالبات بحق پرستاران را از زبان منتخبين بشنود. قطعاً وزارت بهداشت مي‌تواند از توان نظام پرستاري در پيشبرد اهدافش به خوبي استفاده كند ولي در سايه تفاهم و حفظ حقوق متقابل كه مبناي اخلاق پزشكي است بايد پيش رفت. البته روحيه حرف زدن اصناف انتقادگونه است و بايد هم اين‌گونه باشد. چون اصناف دو وظيفه دارند، دفاع از منافع صنف و دفاع از حقوق مردم است.

جشن 230 سالگي پايتخت شدن تهران در ميدان مشق
اعتماد| شهرام گيل‌آبادي، مدير روابط عمومي شهرداري تهران گفت: متخصصان و تهران‌شناسان اعلام كردند كه 230 سال است كه تهران به عنوان پايتخت انتخاب شده است. روز چهارشنبه از ساعت 18 تا 20 حلقه مودت تهراني‌ها در ميدان مشق بسته مي‌شود. در اين برنامه سعي كرديم تا با دعوت از تهران‌شناسان و اجراي برنامه‌هايي چون نقالي و تئاترهاي روحوضي و... مردم شهر را با هويت، موسيقي، فرهنگ و سبك زندگي پيشينيان‌شان در اين شهر آشنا كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون